Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly för oss inbitna del IV

Är det bara jag som stör mig på alla T-annonser med Saloonkläder som inte nämner ett dyft om kvalitetsbristerna. Jag la ut min saloonklänning där jag talade om detta och den såldes direkt på Köp Nu (jag tjänade lite på den i alla fall men det var rätt bra pris)  och genast har Duquito lagt upp den till försäljning utan att nämna detta. Tycker att det inte är helt okej att folk köper till 50% pg afel i varan och sedan lägger upp på T utan att nämna någonting. Allt för att tjäna pengar.

• Frusna flickan

Duquito fortsätter.. Köpte Saloonklänningen av mig till rätt bra pris och jag påtalade kvalitetsbristen. Direkt la personen ut den till försäljning utan att nämna ett ord om detta, allt för att tjäna pengar såklart. Jag maialde och skrev att det är helt okej för mig att du genast säljer den vidare men du kan ju upplysa om kvalitetsbristerna i din annons. Då fick jag till svar att det ej är denna klänningen för den har han/hon inte hämtat ut ännu och drog en vals om en granne som köpt den och blivit gravid osv. När jag kollar DHL sändningsnr ser jag att den hämtades ut igår morse.

Fy för folk som bara ljuger. Varför liksom? Då hade det ju varit bättre att inte svara alls.

Dagens blir en fin x-stitch i chalk med jeansleggings och skor med kilklack från Wyred. *glad

• Frusna flickan

Nej jag tror att det tyvärr är kopia eftersom typsnittet på lbeln i nacken ej ser ut som vanligt men däremot exakt som på min everyday cardigan-kopia som ligger i byrån..

• Frusna flickan

Flickor, hur är wigwam i stl? Jag har stl 3 på voile short dress och tänker att den här är likadan förutom "blousier arms" och annan brodyr. Ni som har båda, har ni samma stl. Är de likadana i sizen?

• Frusna flickan

Marie1978: Såg inte att auktionen redan gått ut. Är dålig på att läsa igenom hela tråden innan jag svara också.

Tycker dock att den ser äkta ut. Däremot tyckte jag så synd om en tjej på ALlum häromdagen. Jag coh sonen var på Max för att äta och framför oss i kön står en tjej i ull-lovely knit i almost black och jag har ju själv just den färgen så jag ser ofta. Jag regerade direkt på hur starkt blå de små rosetterna var och sedan på de starka kontrasterna på hela koftan. Den var liksom inte heller lika "ullig". Jag har inte sett en kopia på en ullkofta innan (dock i bomull tyvärr) men det tog mig 10 sekunder att bli säker på att det var en kopia. Tyckte synd om kvinnan som förmodligen var lyckligt ovetandes om det hela.

• Frusna flickan
    Hilti skrev 2010-05-03 22:26:42 följande:
    Någon som vet om #227 Alchemistry l/s rouge är kopierad? Jag har den, men har tappat suget efter alla kopior som finns på T
    Ja jag tror det. Tror att jag såg en häromdagen. Den var i skarpare rosa färg så att jag reagerade på det. Någon annan som sett det?

Men det är ju en jättefin blus annars. Jag hade behållt den även om det gjorts kopior
  • Frusna flickan
    Pokergirl skrev 2010-05-03 23:01:58 följande:
     Jag har bara sett den i rose, men mycket hinner hända medan man blinkar.
    Ja gud så dum jag är. Jag menade rose såklart som jag såg.
  • Frusna flickan
    Jontesfru skrev 2010-05-04 20:58:19 följande:
    www.tradera.com/HELT-NY-Odd-Molly-Good-T-shir...denna köpte jag o nu ser jag att hon är med på listan. Jippi... jaja nån gång ska det ske
    Men vissa förstår jag inte varför de är med på listan.. Vad är det med just denna säljaren då? Jag tror inte att det behöver bli problem alls med detta köp. Du får säkert en fin tröja till bra peng. Hon har ju massor med goda omdömen.
  • Frusna flickan
    Jontesfru skrev 2010-05-04 21:36:12 följande:
    ja hon ser ut att vara OK jag blev bara så fundersam när jag såg henne på listan. Den är fin oavsett.
    Det måste väl nästan vara fel att hon är med på den listan, eller? Vet någon ?
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV