-
Jag sålde min make out dress nyligen för den var lite för stor. Jag satte högt utrop eftersom jag inte ville slumpa iväg den. Om man garanterar äktheten och erbjuder t ex payson garanti eller återköp om den skulle visa sig vara fel så är chansen större att den blir såld. Jag skrev i texten om kopior osv. Check me andress hade jag nog väntat med eftersom den är allt annat än vårig. Good luck!Anna Paulita skrev 2010-05-07 07:05:54 följande:Jag ska sälja min Make Out dress, tror ni det är en omöjlighet utan kvitton och tags? Jag har inte kvar något sådant för när jag köpte den så hade jag inte en tanke på att sälja den i framtiden och det gjorde inga OM kopior. :/ sedan ska jag sälja med Make Me Andress också men tror ni jag borde vänta tills i höst, det känns ju inte som säsong just nu direkt. :PHur hade ni gjort?
-
Tack så mycket! Jag kom på att marinblå grandmas också ska vara med på bilden om att jag blivit blå. Och idag kom äntligen min röda Saloonklänning *lycka.malinoski skrev 2010-05-07 08:20:36 följande:Frusna flickan: såg precis dina underbara kombos i bildtråden! superfint!! sitter här och är så avis nu.. :)
Dagens outfit för mig trivdes jag kanon i. På jobbet had ejag Herted tunic i chalk med nudie jeans och vita converse, ytterplagg - marinblå grandmas. Sedan under em bytte jag om till en blå/vit randig tröja med 3/4 ärm (två st för 299 kr på sisters) samma jeans och marinblå grandmas och röda calou nina - kände mig så himla fin. Gillar det marina stuket mee blått/vitt och rött. -
Jag tittade också in på sidan efter tips på en blogg. Jag tycker att många av klänningarna är superfina och beställde jeansklänningen som jag blev kär i. Men visst reagerade jag också och tyckte att det var lite VÄL med tea dress och Ti mo. Även jeanskjolen känns kopierad med snittet. Pinsamt uppenbart. Men fina var plaggen dock. Jojoklänningen med spetsar och ett brett bälte över resåren i midjan *mums. Älskar när klänningar och kjolar är kortare fram än bak. Passar bra till mina ben med fula märken på bakbenenMabimao skrev 2010-05-07 18:09:20 följande:ibland blir man less på att klädskapare inte kan låta bli att kopiera så hejdlöst. Kolla in denna sida provrummet.seprovrummet.se/sv/klaenningar/freja-dress-brun...Känns skärningen igen i fram med tygvecket. Teadress någon?provrummet.se/sv/klaenningar/sweetheart-dress...sättet att använda råa jeans sömmar som dekoration.......provrummet.se/sv/klaenningar/madicken-dress-s...EXAKT kopia på Ti Mo klänning från i förra kollektionen....Det kryllar av kopior på denna sida. Pinsamt! Hur kan man med liksom?
-
Jag ska försöka!smulan0 skrev 2010-05-11 06:53:07 följande:Någon som ska till freeport på torsdag?
-
Jag åkte aldrig till freeport idag men väntar med spänning på rapport. Någon?
Och jag har insett att jag ääälskar min alchemistry tunic. Den är fantastiskt söt och figursmickrande och jag kan inte förstå att den inte sålt bättre. Iofs är den hutlöst dyr. Jag var på fest igår och en tjej hade på sig den röda som jag inte ens tittat åt innan. UNDERBAR! Nu är den beställd från CD till 30% rabatt. Ville haft den rosa också men den var slut i stl 3. Ångrar lite att jag har vit och inte ljusblå även om den vita är toppenfräsch. Är så rädd att få fläckar och har ju småbarn... Ett klart underskattat plagg är detta i alla fall och min kärlek var inte total förrän nu faktiskt. Har blängt lite åt den 8min vita alltså) i garderoben men hade den på jobbet igår och insåg att den är jättefin på mig om man får säga det själv.
Tjejen på festen i den röda alchemistryn fick så mycket komplimanger igår, liksom jag som hade min röda voile short dress -
Japp fejk tror jag. Den säljaren säljer en hel del fejk.Duntoffla skrev 2010-05-13 20:56:21 följande:Hoppsan vad konstigt det blev. testar igenwww.tradera.com/NY-Odd-Molly-klanning-tunika-...
Bina, så trist... Hoppas på lycka över kommande köp. Du är iaf jättefin alltdi tycker jag. -
Vet ej vilken klänning du menar eftersom det kommer upp "felaktig länk".bomullshuve skrev 2010-05-16 09:46:00 följande:Jag försöker igen: Hej! Jag är intresserad av den här klänningen: www.tradera.com/Odd-Molly-siden-klanning-tuni...men jag skulle vilja veta hur gammal den är och vad den kostade i nypris ca. Nån som har nån aning här inne?
-
Ja det är ju kanon verkligen. DOCK kostar frakten som vanligt sura 30 pund!!!!!!!!!!!! hutlöst... Det blir ju inte alls så bra rea då och deras lagersaldo brukar vara totalkatastrof. Vi var många som beställde och inget fick och man vet ju inte hur länge pengarna är låsta. Jag vill alltså höja ett varningens finger tyvärr. (vilken glädjedödare jag är va?) Jag provade att ringa dem en gång istället och då fanns tom sånt som stod var slut på sidan men ändå var vääälidigt mycket slut. Leveranstiden var också väldigt lång trots att den var svindyr.smulan0 skrev 2010-05-19 22:03:27 följande:50% på alla odd molly på Blue Lawn! Massa fint!!!
-
Gå på "home" och sedan sale items.. De hade grandamas i lite powder i stl 3 (14) för halva priset som då visserligen äts upp av frakten.Pokergirl skrev 2010-05-19 22:20:29 följande:Är jag blind? Hittar inga OM.
Ska några prova att sambeställa eller fick ni nog efter förra gångens besvikelser? -
God kväll!
Var på Freeport idag igen och fick tag på en röd Fields of lace i stl 3. Den är stor vilket är allmänt känt, jag kan ha den som klänning el tunika. Kunde inte låta den hänga där. Jag har ju aldrig ägt någon så den fick följa med hem. Vi får se hur långvarig den blir hos mig. Ville ju haft en 2:a men det fanns bara 3:or och 4:or. Två såldes medan jag var där så jag vet ej vad som finns kvar. de hade ej fått in några mindre stl.
Nytt sedan igår var massor med Bomadilla (vet ej stavningen), blusar, den virkade klänningen/tunikan med silkärmar och klänningen med fransar under bysten. De fanns i blandade stl. Den röda i stl 4, 2,1 och 0 tror jag, den rosa/gröna fanns nog i de flesta stl. Hittade även rosa och gula livefirst omlotttunikor i stl 1 och 3, provade en 3:a, har ju ägt den tidigare men den är rätt liten i stl. Fina Berry hängde där i dark pink i stl 1 och en röd 4:a men de var dyra, 30% vilket gjorde ca 2500 kr. När man precis fyndat en i powder för 1600 känns det väldigt dyrt även om de båda färgerna är urläckra!
Det blev också en 327:a i chalk stl 3. *glad. Alla är nu slut. Ska man behöva åka ut dit varje dag för att få tag i godbitar. Det fanns inga nya koftor alls.
Angående bluelawn tror jag inte att lagersaldot är att lita på. Med den rean och så är det samma saldo som igår.. Det tror jag inte på.
Och slutligen är min Saloon dress ÄNTLIGEN på väg. Först fick jag tag på en 3:a som var lite trång. Jag har ju aldrig 4:a annars så hur kunde jag veta att den skulle vara så liten? Sedan fick jag i alla fall tag på en 4:a som skulle komma men fastnade i askmolnet, tullen osv som sedan visade sig vara en 3:a *#?%#?!. Jag var helt knäckt... Alltså åkte min andra Saloon dress ut på Tradera och jag letade som en galning och NU kommer det en i stl 4:a (hoppas jag, annars dör jag), HURRA! (Kanske skulle vänta med att hurra tills imorgon nu när jag haft sådan otur hittills.
Sov så gott!