Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

*suck* Nu hävdar köparen, hon som köpte en goolagong av mig, att det är ett hål där. Bad om foto och hon skickar ett otolkningbart foto. Ber om nytt foto och får som svar att hon aldrig skulle luras utan att det är ett hål. Dock ingen ny bättre bild. Vad gör jag nu? Antar att man kommer få ett neg omdöme nu, trist!

• Pokergirl

Morty: Jo, hon har redan sålt den vidare, beskrev den i "nyskick, endast använd en gång". Jag sålde den med info att den var beg.
    Hur gör jag nu, hon hävdar att det är hål, jag är tämligen säker på att den var i ok skick.

Hilti: Jag tycker att du bör informera OM om att även du köpt denna blus av samma säljare som du nu fått vetskap om säljer kopior. Så har dom fler fall i registret.

• Pokergirl

Någon med tips, behöver en klänning alt kjol att ha under min Fonda dress i almost black. Tror en svart hade varit bäst. Hittar ingen som känns ok, behöver inte vara OM utan gärna ngt billigare märke.

• Pokergirl

Sylt: Tack för tipset!

Ang att offentliggöra listan så får man inte "hänga ut" folk hur som helst, därför måste den pm:as.

• Pokergirl

Ingen som sett till ngn liten rabattkod? Jag som verkligen behövde shoppingstopp har gått och förälskat mig i jeansjackan. Men inte för 3000 pix, det funkar inte. Men med en 20% rabatt hade jag nog slagit till!

• Pokergirl

smulan0: 10% kändes ju lite väl lite tyvärr, jag får hålla klickfingret i styr och invänta lite bättre rabatt. Ser ut som att det finns väldigt mkt kvar av vårkollektionen och snart kommer sommarkläderna så då kanske det blir lite rabatt.

Solglimten: Har ingen aning, men hon kanske bara provat och fotat till bloggen. Då skulle jag beskriva ett plagg som nytt.

• Pokergirl

Nu har jag gjort det lätt för mig.
    denna adress finns numera listan publicerad. Men för att inte "hänga ut någon" är sidan lösenordsskyddad.
    Login är märket vi talar om, utan mellanrum. Lösen ligger i denna rubrik.

Att jag inte kom på det tidigare...

• Pokergirl

Glöm föregående inlägg, missade ju ett ord...

Nu har jag gjort det lätt för mig.
    denna adress finns numera listan publicerad. Men för att inte "hänga ut någon" är sidan lösenordsskyddad.
    Login är märket vi talar om, utan mellanrum. Lösen ligger i denna rubrik.

Att jag inte kom på det tidigare...

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV