-
Nope, tyvärr inte.Duntoffla skrev 2010-03-19 13:17:32 följande:Pokergirl- inget svar än?
-
Då får det nog bli en LK till henne, det känns faktiskt som en kofta man kan anv både till vardags och lite finare. Tack för hjälpen tjejer!
-
Förresten, om ngn söker så fanns det kvar en fonda dress i blått och en i vitt i strl 1 här i Umeå.
-
karrokj: trist att inte lotta satt bra. Jag skulle så gärna testa den, men tyvärr verkar inget ställe i stan ta in den. Springcoat verkar vara tämligen poppis, säkert därför dom inte satt ner den.
Ullis: almost black skulle jag ha valt.
-
Då hoppas jag på en bild!Ullis 10 skrev 2010-03-19 22:25:50 följande:Det blev almost black str 3, hittade hos ajabaja!
-
skrutteruttan: Trist att behöva stänga ner kommentatorfunktionen, men vi är inne och läser som vanligt!
smulan0: Så fräckt! Vad blev vinnande bud? Hon råkar inte bo i närheten så du bara kan slinka förbi och plocka upp den? Jag har aldrig varit med om en säljare som inte vill sälja, bara köpare som inte betalar. Kan man inte anmäla sådana säljare på ngt sätt?
-
Vem var det som jagade en everyday long cardigan i brunt? Tror jag läst i en blogg nyligen, denna verkar bli billig.
-
Bina: Om man säger a får man säga b!
Vad har du nu investerat i?
-
Ny shop för min del, www.hemmahosemma.se. Begränsat utbud men kanske något plagg som någon letar efter.
-
Oj vad jag spammar tråden så här på morgonkvisten!
Ni som söker en spring coat, finns här i både rosa och grått.