Pokergirl skrev 2010-03-09 21:08:32 följande:
Det som är mest mystiskt är att köparen, som även denna gång budar, redan hunnit ge positivt omdöme på den klänning hon budade in tidigare idag. Tror det är ngn som fiskar positiva omdömen för att kunna blåsa stort. Apropå att bli blåst, Duntoffla: Hur gick det för dig? För mig går det sisådär... Min grandmas har ff inte dykt upp. Har varit förbi postens utlämningsställe gånger flera, inget paket. Avsändaren säger att hon skickat men jag börjar känna en viss skepsis. Hon skulle reklamera men vad hjälper det, paketet skickades med posten så det var ju inte försäkrat. Frågan är dock, jag bad att få det skickat med schenker alt annat spårbart alternativ, och erbjöd mig självklart att betala extra för detta. Trots min önskan skickade hon det som brev. Borde jag inte då ha rätt att få lite tillbaka? Så himla trist, jag som jagat en lila grandmas i ett års tid...
Inga paket här och heller inga pengar trots att åtminstone ena säljare sagt att denne ska betala tillbaka och dessutom bett om ursäkt för att det inte gjordes efter någon dag och skulle genast sätta in pengar. Yeah right! Konstigt att hon ens orkar hålla på och ursäkta sig och inte bara lägger ner helt istället. Den andra säljaren skulle reklamera till Posten och jag tolkade det som även hon skulle betala in till mig men inget där heller.
Åh, nej, har den inte kommit? Fy vad trist! Om man ber om rek så borde väl säljaren kunna lösa det tycker man