Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Sylt skrev 2010-02-24 16:14:24 följande:
    ... "från måndag till idag" det stå... *är hemma o vabbar o har tappat all kontroll på tid o rum*
    Hoppas att du har rätt. Har ett par paket som bör vara skickade (dock från Blocket och Tradera) och jag är nervös över att ha blivit blåst. Hoppas bara på trög postgång...
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-02-26 21:06:40 följande:
    Åh, hoppas verkligen det är driftstörningar som gör att min Grandmas i lila dröjer. Säljaren skickade den i måndags och jag börjar vara lite orolig och panikslagen! Den måste ju bara få bli min, efter ett års jakt!
    Samma här. VÄntar på paket som ska vara skickade förra veckan enligt säljarna. är rädd att jag blivit blåst...
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-02-26 21:29:53 följande:
    Dom fanns i flera färger, kan åka och kika vilka färger dom hade. Köpte på Dressed and denim här i stan men som jag förstått det finns märket överallt. Kan fota dom på imorgon så du får se. Supersköna iaf, och så billiga!
    Ja jag hoppas att det är Postens "fel"
  • Duntoffla
    Flock skrev 2010-02-27 13:30:51 följande:
    Det är jag som köpt den undre av de två men blev väldigt orolig när jag såg att den saknade Odd Molly på ryggen.. Jag är ju helt ny på detta med odd molly så jag har absolut ingen aniing men tyckte oxå att den övre ser lite sladdrig ut.. Min tredje lovely knit på en månad , bra jobbat av mig Någon annan som vet ang detta med OM på ryggen??
    Jag hade en Lovelier Knit fast i en annan färg och om jag inte är helt fel ute så stod det ODD MOLLY på dess rygg i cerise. Däremot på Lovely knit så står 233 på ryggen. Min knit var köpt i butik och garanterat äkta
  • Duntoffla
    Sandra G skrev 2010-02-27 21:51:00 följande:
    Hur är Dolce skirt i storleken? Är de stora som spoiler underskirt?
    Enligt Pinglas provning så kan man gå ner en storlek på dem.
  • Duntoffla
    barn05 skrev 2010-02-28 10:11:29 följande:
    Såg ni den här auktionen? www.tradera.com/Odd-Molly-Topp-auktion_107412... Hur kommer det sig att denna topp gick så dyrt? Jag har en och funderar på att sälja
    OJ! Det var inte illa. Antar att den är svår att få tag på?
    isako skrev 2010-02-28 10:32:34 följande:
    Jag har jämför dem nu. Spoilern är tom en ynka eller två mm större än Dolce, men funderar på om det är sommen som gör att den känns större. Den är 4 cm längre ner på Dolcen.. Spana in min blogg så ser ni. (Vet inte om man får kopiera in länken här, så därför får ni själv klicka er dit .... )
    Det var precis det jag undrade också för Dolcen ser lite längre ut och det är den ju då också. Är fortfarande grymt avis på din härliga rosa spoiler.
  • Duntoffla
    isako skrev 2010-02-28 14:26:02 följande:
    Ja den är längre och det tycker jag som är så lång är bra Men är GRYMT sugen på att köra den som kjol.. Vi får se om modet hänger i sig :D Ja den är en gudagåva! Är så lycklig över att jag snubblade över den. Har inte kommit till användning än, men till sommaren kommer den vara en given favorit. Vet precis vad jag skall använda den till!
    Den ser mer "kjollik" ut på bilderna i alla fall än spoilern. Jaså vad blir det till den då?
  • Duntoffla

God kväll!

Trist med oseriösa säljare . SYnd för jag hade span på en av dennes auktioner men nu vill jag inte köpa.

Inga paket idag heller. Vad 17 ska jag göra? Mina två (olika) säljare hävdar att de skickat mina varor men inget har ännu kommit. {#lang_emotions_cry} De ska vara skickade 16 och 18 februari.

Jag ska fasen inte köpa mer via Blocket. Man har ingen bra säkerhet alls. *deppig* Tradera kan man i alla fall ge neg eller få säljare avstängda.

• Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-03-01 20:35:39 följande:
    Duntoffla: Mitt paket har inte heller dykt upp, säljaren ska ha skickat i måndags.
    Förra veckan var det ju strul med postgången så ditt är kanske på g. Mitt blev skickat ännu en vecka före det så det känns tveksamt.
    Pyttisens mamma skrev 2010-03-01 20:38:29 följande:
    Jag hoppas att era paket kommer snart, att det bara beror på poststrul... Så tråkigt om det handlar om oseriösa säljare...
    Ja men annan post kommer ju så man börjar ju undra om om blivit snuvad på pengarna.
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2010-03-01 21:04:59 följande:
    Dunis --> Trist och tråkigt med paket som inte kommer. Men det verkar ju konstigt att två olika säljerare skulle blåsa dig på samma vecka *dubbelotur*. Håller tummarna att de kommer snart!
    Ja det är ju lite konstigt. Dock vet man ju inte om det kan vara samma person? Är lite tveksam. För något år sen blev jag av med 3 paket inom loppet av en månad. Den gången måste det varit den som delar ut posten men nu har det ju funkat fram tills nu. (antar att de bytt utdelare)
    Pokergirl skrev 2010-03-01 21:18:02 följande:
    Duntoffla: Trist, hoppas nu att vi båda två har paket i brevlådan imorgon. Någon här som handlat av en T Svensson på blocket? Är tämligen paranoid just nu och tänkte inte bli blåst på fler plagg.
    En av mina säljare heter just så
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV