Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Borde gå ut en sväng nu INNAN Campadre kanske. Insåg precis att det är ett par timmar kvar.

Ang sommarsläppet- vad förväntas egentligen komma? Inser att jag har dålig koll och blandar ihop allt

Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-03-24 10:24:49 följande:
    Duntoffla: men visst shoppade du en bubble tunic? Den med en blå scarf över axlarna på kvällen!
    Japp, nu har jag både klänningen och tunikan. Hade hoppas på att kamma hem en crochet från T men har inte lyckats än. Ja det kanske skulle funka i så fall. Jag får lösa det om det blir aktuellt. Tack för tipset!
  • Duntoffla

Apropå Bubble dress, vet någon var man kan hitta marinblå strumpbyxor som passar den blå nyansen i dressen/tunikan? Har kikat runt men marinblått verkar vara svårt att få tag i

• Duntoffla
    Kajsan skrev 2010-03-24 10:56:05 följande:
    Hmmm, jag har ju både Berrydressen i den färgen och Bluesdressen ( favoriten). Hoppas hoppas hoppas berrydressen kommer i nån annan färg och till ett ok pris...
    jag tror att det kan komma i andra färger också. Tänkte på dig när jag såg Berryn. Visst är du ute efter en i chalk till bröllop?
    leson76 skrev 2010-03-24 10:56:20 följande:
    Hur vet ni redan nu vad som finns på Camprade? Jag får inte upp kampanjvarorna...
    Kolla här
    malenami.com/
  • Duntoffla
    Morty skrev 2010-03-24 11:29:27 följande:
    Det är den jag har i lila/royal va? I så fall tycker jag den är normal till liiiiite rymlig. Blev du något klokare av det?
    Japp! Vilken storlek har du i din då?
  • Duntoffla
    Bambiblogg skrev 2010-03-24 12:06:10 följande:
    Jag la en massa grejer i kundvagnen hos Campadre... men det blir nog inga köp. Var sugen på en Blues dress, men jag har redan så många klänningar som jag knappt hinner använda... Blev lite antiklimax för mig... P.S. Har på mig min Prairie idag... bild finns i bloggen...
    HUr är blues i storlek?
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2010-03-24 12:10:58 följande:
    ganska stor, eller snarare, inte liten på nåt sätt. men inte stor i klass med berryn
    Tack! För Berryn måste man gå ner i storlek va?
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2010-03-24 12:11:29 följande:
    Jag har strl 1, passar bra. Hade jag inte redan haft en hade jag slagit till
    Undrar om 3 blir för stor för mig? Har ju 2 upptill och 3 nertill i vanliga fall
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV