Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

Wihi! Idag anlände mina velourpants i military. Supersnabb leverans från Milk&Honey, la min order vid tresnåret igår. Underbart sköna byxor, nu är det bara att vänta på hooden.

* * * Cornelia 091030 * * *
  • Pokergirl

Hihi, jag som funderade tidigare idag på vad det var för fantastisk klänning som Malou hade på sig idag. Hittade nu på deras hemsida att det var en OM. Nu måste jag bara hitta vad denna vackra skapelse heter och kostar.

• Pokergirl
    Skrutteruttan skrev 2010-02-10 18:30:57 följande:
    www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=7... Här har du den, Nymph dress l/s blue 3 800:-
    Åh, den är det! Den var ju hundra gånger finare "live" än på produktbilden tycker jag. Helt fantastiskt underbart vacker. <3
  • Pokergirl
    Frusna flickan skrev 2010-02-10 22:10:44 följande:
    Ja mathilde har den och butik cha där jag köpte men jag tror att fler kommer att få hem den nu när de beslutade sig för att producera den iaf. Tre färger tror jag kommer, indigo, rosa och chalk men jag är inte säker.
    Dom färgerna är dom som kommit in till butik här i stan iaf. Indigo var utan tvekan finast.
  • Pokergirl
    brawny skrev 2010-02-11 09:11:21 följande:
    När jag var på Mathilde igår så sa de att det bara är de i hela Sverige som får in 327:an i indigo, rosa och chalk. Sen om det stämmer vet jag inte men de skickar ju om man ringer dem. Igår fanns alla färger i alla storlekar. Samt x-stitchen i rosa/nougat.
    Märkligt, dom fanns då här i Umeå med härom dagen! Många dessutom.
  • Pokergirl
    Ullis 10 skrev 2010-02-11 11:52:25 följande:
    Var? Mathilde svarar iiinte..
    Dressed and denim. Men jag vet inte om dom skickar. Hojta om du behöver en personal shopper.
  • Pokergirl
    Sue Ellen skrev 2010-02-11 18:27:46 följande:
    Jaaaa! Äntligen i de färgerna jag helst ville ha!!! Jag knep denna direkt!! Hoppas på snabb leverans!! www.tradera.com/Odd-Molly-blus-i-stl-2-auktio... Bra pris, eller hur?? Glad!!
    Grattis! Vilket fynd, den är verkligen superfin.
  • Pokergirl
    L i l l a M y skrev 2010-02-12 12:57:01 följande:
    Hej ! Någon som vet vart jag kan hitta den vita tunikan med fjäril på ryggen på nätet?
    Storlek?
    * * * Älskade Cornelia 091030 pokergirl.blogg.se * * *
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV