Inlägg från: NewYorker |Visa alla inlägg
  • NewYorker

Odd Molly för oss inbitna del IV

Bina skrev 2010-02-28 21:48:14 följande:
    Jag säger inte emot.. jag bara klurade på vad en skinnkappa av fin kvalité kostade..
    Jag vet, såg att min komentar såg lite märklig ut, jag vet hur du menade ... sorry!
    Och jag vet att du vet, den där fartblindheten när det gäller vad som är "billigt" är ju helt sjuk ... Om någon hade sagt till mig för några år sedan vad jag skulle vara villig att betala för ett par strumpor, hade det varit väldigt långt ifrån vad jag betalar idag ...
    Man har liksom ändrat referensramar en del ...
    barn05 skrev 2010-02-28 22:09:45 följande:
    NewYorker, ser att du ska skiljas från favoriter Goolagong. Hur kan du leva utan denna??www.tradera.com/-432-Velvet-Goolagong-Odd-Molly-stl-4--auktion_108 259212
    Plåga mig inte. Den är för stor ... söker efter en i mindre storlek ...
    Dyr som rackarns var den, dessutom.
  • NewYorker
    elma skrev 2010-03-01 12:23:33 följande:
    samma köpare köpte en spoiler tank  och ett linne av mig och har lagt ut dem direkt, så det verkar vara hennes business ide, köpa billigt och sälja dyrare...
    Samma här. Hon köpte ee blus av mig (på Köp Nu, till nypris) och la ut den direkt.
    Det var dock inga problem med betalning och ömdöme, men hon tjänade ingenting på affären, snarare tvärtom.

Jag tycker det är helkonstigt!
  • NewYorker
    Bambiblogg skrev 2010-03-09 13:49:45 följande:
    Den är från förra våren och heter Full emb smock dress. Den fanns i flera färger, men just den färgställningen är lite ovanlig. Den är stor i storleken och man kan lätt gå ner en storlek på den.
    Enligt en oerhört säker och intierad källa finns den på outleten i Barkaby ...

• NewYorker

Fick också kupong med posten idag, yippie! Tänk att jag så lägligt har ett lunchmöte i Kungsan imorgon, och ingenting bokat före eller efter ... hihi ...

• NewYorker

Öh, va - kappa, jag?!

Spring Coat äger jag en, men nu har jag låst in den. Den kommer ni ALDRIG att se på T! Inte om jag så ska vira den två varv.

• NewYorker

Förresten, åh - vad jag ser fram emot att se er invirade i GladPack!

Bara GladPack, alltså.

You make my day.

• NewYorker

Har alla fått sina Campadrebeställningar idag? Jag mailade i morse och frågade, och fick en bekräftelse på att kläderna åptminstone var skickade.

Men alla verkar ju ha fått sina paket idag, utom jag?!

• NewYorker

Har fått mitt kolliid nu ... men jag vet inte om jag vågar hämta ut paketet ...

Är det någon överhuvudtaget som fått en Full Embroidered Smock Dress i vitt?

Misströstar ...

• NewYorker
    Ari Gold skrev 2010-06-20 09:01:41 följande:

Men vilka latmaskar, sådant de visste i torsdags-fredags redan var slut har de alltså fortfarande inte uppdaterat i webshoppen?

Då kan jag väl inte räkna med att någt alls finns kvar antar jag. Finns det inga andra butiker som har lika bra reor?

Min erfarenhet av BlueLawn är ganska dåligt ... beställde en massa plagg i förra rean,och fick efter fyra dagar svar att allting var slut. Då hade jag missat att shoppa plaggen på rea på andra ställen, där de sålt slut under tiden.
    Så jag tror inte man ska lita alls på deras lagersaldon!
    Tyvärr!!!
  • NewYorker
    barn05 skrev 2010-07-07 13:44:28 följande:
    Ni som har varit hos Mathilde, har ni möjligen sett någon jeansjacka där i stl 4??? Med eller utan brodyr på ryggen spelar ingen roll men helst med brodyr

Jag försöker snåla som tusan nu och har gett mig den på att jeansjackan ska bli min till 50%!
    Jeansjackan fann bara i stl 0 och 1 när jag var där igår ... Jag kunde inte hålla mig och vågade inte hoppas på 50% på den, så jag klickade hem den till 30% från nätet ... Den med broderier.

Och jag kan bara säga, vänta inte - KÖP. Jag är totalt knockad - vilken fantastisk skapelse.

Visst är priset horribelt trots rean, men jag har betalat mer för plagg jag inte kommit att använda en bråkdel så mycket som jag kommer att använda denna.

En riktigt bra investering.

Nöjd!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV