Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly för oss inbitna del IV

brawny skrev 2010-02-17 19:51:54 följande:
    Menar du att den fanns på Mathilde i PK-huset? I så fall måste jag galoppera dit på lunchen imorgon.
    Näe, men på OM-butiken. Men Tabby verkar ju ha mer koll på lagret (som sagt, jag var ju där förra veckan).

Ett tips skulle ju kunna vara att ringa.....

Ps. Korta stitchar finns på Outleten i Barkaby. Superfina i Bronze
  • Puffig Pingla
    Tuffelisa skrev 2010-02-17 21:02:42 följande:
    Fanns det något mer kul på outleten som är värt att åka för?
    Jag har inte varit där på nån vecka så jag har inte riktigt koll. Men de hade bla kyoto cardigan för 900kr. Det är ju ett riktigt klipp. Sen hade de ett gäng Movement tunic strl 3 och neråt.
     Och lite jeans.

brawny skrev 2010-02-17 21:32:32 följande:
    Näe, finns de korta där? Shit, jag som verkligen vill ha en kort... Vilken butik är det som säljer OM där? Jag ska ringa OM-butiken imorgon. Dit orkar jag inte galoppera på lunchen, för långt!
    Den heter Brands tror jag.
  • Puffig Pingla
    BombshellBaby skrev 2010-02-22 16:19:35 följande:
    Sant Tips på något som är snällt i form och storlek?
    Spana in på min blogg. Jag är en bastant 4:a (även om jag på något märkligt sätt ser mindre ut på bilderna). Bla kan du kolla på bilderna från i somras då jag var lite större.
    Har ingen lust att lägga ut mina mått här men du får gärna messa mig om du vill ha dem.

Det finns garanterat plagg som passar dig - det gäller bara att hitta dem. Men se upp: köper du ett hamnar du lätt i mollyträsket och köper fler.

En som mycket väl skulle fungera på dig är 261an
  • Puffig Pingla
    jojoa75 skrev 2010-02-22 23:05:54 följande:
    hmm det är helt kört att hitta en rosa Fonda nånstans va? strl 2.*letar*
    http://www.tradera.com/MOST-WANTED-ODD-MOLLY-FONDA-DRESS-KLANNING-ST-2-auktion_107708008 

http://www.tradera.com/NY-Odd-molly-fonda-dress-PINK-stl-2-kort-auktion--auktion_107503139

Och en 3:a
    http://www.tradera.com/NY-Odd-Molly-Fonda-dress-PINK-storlek-3-2-kort-auktion--auktion_107723368

Och ingen av dem är min auktion såklart.
  • Puffig Pingla
    jojoa75 skrev 2010-02-22 23:15:57 följande:
    men awe.. gulle dig  Tack Tror att jag har nån av dom i min minneslista, men de sista har verkligen rasat iväg i pris, därför tänkte jag kolla webbisarna.
    Jag undviker alla webbshoppar just nu annars brukar jag ha stenkoll. Försöker sitta på plånboken och hålla mig till mitt köpstopp....... och nja, det går ju sådär. Tradera borde ju räknas in i köpstoppet. Eller?
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2010-02-22 23:21:34 följande:
    Bastant 4:a! my ass.......... Du är en vacker, snygg, välformad, kvinnligt kurvig 4:a!!!så det så!
    Pussenutte på dig

Pulvrar just nu för att ta bort extrakilona jag drog på mig under "sjukdomsperioden" i vintras. Jeeeeeez vad en del mollysar satt åt härom veckan. Men det ska vi styra upp nu. Tjolahopp.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2010-02-22 23:36:53 följande:
    ja det lät ju lätt....tjolahopp......och vipps Själv kisar jag lite när jag är för lättklädd framför spegeln Och.....sa upp gym medlemsskapet idag! Hur går det ihop?Hm.......det blir till att ta lååångpromenader istället.Det blir nog en Tenfold.......får veta om någon dag om det blir affär.Pöss
    Vilken färg var det som var på g förresten? Vet bara att det var bomull.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV