Inlägg från: Pythia |Visa alla inlägg
  • Pythia

Odd Molly för oss inbitna del IV

Paketet från Bohemia kom jättesnabbt och Splitbottomen i chalk är en dröm Skrattande

• Pythia
    Frösötös skrev 2010-11-05 17:38:23 följande:
    Nä nu j..... la ut min Taradiddle på T tidigare i dag och när jag nu kollar senast inlagda ser jag att en människa lagt upp en lika dan fast i annan storlek och snott min bild SkrikandesInte kul för min är ny m tags och tagsen syns på bilden. Mailade henne nyss och sa' åt henne att ta bort bilden genast. Hon ropade dessutom hem en Native shirt i powder den 4:e som redan ligger ute med den säljarens bilder. Vilken otroligt fräck människa. Har mailat säljaren av Native shirten och hoppas att hon ryter till. 

Var jätteglad när jag kom hem för min Melton Coat har kommit i perfekt nyskick och jag hann upp till sömmerskan innan hon stängde - kappan kommer att vara insydd i midjan på tisdag kvall Skrattande. Är fortfarande överlycklig för kappan så klart men förbannad ändå Flört
    Bra att din Melton Coat har kommit och motsvarat dina förväntningar. Alltid lika skönt. Trist med traderasäljaren
  • Pythia
    FruAhlander skrev 2010-11-13 13:54:51 följande:
    Fick min OverCast i military i veckan och jag älskar den! Tack för råden om vilken färg jag skulle köpa. Military är verklligen "min" färg. Hade den med svarta Prime Boots i går... I dag regnar det så då blir det Hunters...

Jag letar efter en Wigwam i velvet, en 4:a. Någon som sett en 4:a på någon webshop?
    Vill ha den till glöggkalaset om två helger....
    Grattis till en fin jacka (jag är jättenöjd med min och älskar grönt)
  • Pythia
    Tabby skrev 2010-11-13 21:48:15 följande:
    Ni som tvättat era lovely knits i ull på ullprogrammet har de dragit i hop sig lite? Om ja, har det töjt sig igen efter lite användning?
    Jag har inte tvättat min ännu. Men rent generellt så när ull drar ihop sig i tvätt så är det kört. De töjer aldrig ut sig eftersom strukturen på fibrerna förändras. Det går att dra dem lite i vått tillstånd, men mitt tips är att alltid vara riktigt försiktig med ull.
  • Pythia
    Jontesfru skrev 2010-11-14 18:33:53 följande:
    hoppas det är OK att jag lägger in en bild. Den är tagen efter att jag tagit fram strykjärnet för första gången detta året.  Svårt o ta bild men hoppas ni ser. Är det bara att gilla läget (sälja den på tradera) eller maila folk resp. Odd Molly angående det????
    Det är svårt att se precis och jag har inte varit med om detta. Men generellt så tycker jag att man måste kunna reklamera något som verkar fel? Inte ska väl sömmarna dra sig på ett så dyrt plagg?
  • Pythia

Kålle & Ada kommer jag inte att gynna!! Otroligt dåligt!!

Har ni kollat in Odd Mollys hemsida, de har lagt ut pre-spring (jag kanske är lite sen med att upptäcka det) men har ni något ni vill ha?

Ka-chingarna är jättefina. Jag har dock precis beställt en fonda i military till ett förmånligt pris så det blir nog inget mer velour för mig.

• Pythia
    Pythia skrev 2010-11-16 20:31:11 följande:
    Kålle & Ada kommer jag inte att gynna!! Otroligt dåligt!!

Har ni kollat in Odd Mollys hemsida, de har lagt ut pre-spring (jag kanske är lite sen med att upptäcka det) men har ni något ni vill ha?

Ka-chingarna är jättefina. Jag har dock precis beställt en fonda i military till ett förmånligt pris så det blir nog inget mer velour för mig.

Kom på att sweet-brier blouse i dark magnolia är fin tycker jag...

Åh, detta habegär

• Pythia

Jag har aldrig varit på en utförsäljning men ska faktiskt gå imorgon. Vad är det som är sjukt? Är det otroligt mycket folk och slit och riv? Eller hur funkar det? Bra att vara mentalt förberedd.

Jag fick uppgift om att det främst är stl 1 och jag som pendlar mellan 1 och 2 får se om jag hittar något alls.

• Pythia
    Frösötös skrev 2010-11-25 18:44:35 följande:
    Se till att inte vara hungrig och besök toaletten innan FlörtMycket folk och ett otroligt slitande och rivande - lägg inte ifrån dig något du ev. vill ha! Bra om du vet ungefär vilka modeller och storlekar som funkar på dig för det finns inte mycket utrymmen att prova i. Låååååång kö till kassan - inte helt fel att ha en banan och/eller Festis i väskan. Lycka till - rapport emotsesGlad
    Vilka supertips!! Något ätbart i väskan hade jag inte tänkt på :) Hade iofs inte tänkt vara där så länge, men är det lång kö så kanske man fastnar innan lunch?

Jag ska definitivt rapportera, men jag har redan förköpt mig denna månad så det är bara några saker som jag *harkel* behöver och det är mest underklänningar och någon vacker vit blus. Men det förstås, jag lär väl falla om det är något särdeles bra erbjudande på något som känns underbart.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV