• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Frusna flickan
    Flock skrev 2010-04-17 14:33:04 följande:
    De har bara S , M o L stl där, så jag velar mellan  S och M. Kanske chansa på S då??
    Ja just det, de bärjar på 1. Glömde att du frågade om stl 2. Ingen aning om vad som blir bäst. Byst kan ju ställa till det...
  • Frusna flickan
    Stargirl skrev 2010-04-17 14:34:01 följande:
    Gissa om jag förstört ett par bruna frillpants med klorin.....ja det har jag så jävla surt så jag sliter mitt hår....suck.
    Men fy vad surt!!

Hör ni, vad tycker ni om Saloon strap dress, den ärmlösa? Är den fin eller?
  • Morty
    Flock skrev 2010-04-17 14:33:04 följande:
    De har bara S , M o L stl där, så jag velar mellan  S och M. Kanske chansa på S då??
    Jag tippar på en S till dig.
  • Morty
    Gissa om jag förstört ett par bruna frillpants med klorin.....ja det har jag så jävla surt så jag sliter mitt hår....suck.
    Neeeej!!! F-n vad surt!!!
  • Pokergirl
    Surt!
    nick name skrev 2010-04-17 14:35:55 följande:
    Nu beställde jag en saloon dress till reducerat pris hos millami. Hoppas mitt plagg inte lider av alltför stor skada. Har lite mollyannonser ute på T som går hyfsat, så jag redan satt pengarna i omlopp genom att klicka hem saloon dress, grandmas coat och den där beachtunikan "vaddennuheter". Gött!
    Hihi, jag har också några annonser ute och planerar redan vad jag ska göra med slantarna. Var lite sugen på mrs rogers beach dress men den såg så kort ut live. Får nog bli en tunika istället så slipper jag chocka omgivningen genom att visa benen.
  • Pokergirl
    Hilti skrev 2010-04-17 21:11:47 följande:
    Frågan har ni säkert fått förut, men finns det någon parfym som doftar som Odd Mollys kläder?
    Det är bara vissa plagg som doftar sådär blommigt, tror det är plagg från Portugal. Det finns ett sköljmedel som påminner lite om doften, det där pudriga, blommiga. Men givetvis måste jag se flaskan för att komma på vad den heter.
  • Kajsan
    Du kan få låna min väska som är fylld med nagellack när du har de byxorna på dig nästa gång, så du blir dubbelt så fin
    Jo just det!
  • Ullis 10
    Pokergirl skrev 2010-04-17 21:33:13 följande:
    Det är bara vissa plagg som doftar sådär blommigt, tror det är plagg från Portugal. Det finns ett sköljmedel som påminner lite om doften, det där pudriga, blommiga. Men givetvis måste jag se flaskan för att komma på vad den heter.
    Är det  en blå flaska? Tänk - jag som undrade om butiken haft rökelser eller nåt i lokalen när jag köpte mitt första plagg, tyckte att det luktade skuumt:)!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV