• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • barn05

Det är ingen som råkar ha en Spring coat över i färgen purple storlek 4?? Letar som en toka efter denna hela tiden men det verkar omöjligt...

Provade Lotta Lotta i fredage men den var inte alls bra på mig tyvärr.

• Flock
    Frusna flickan skrev 2010-04-19 18:42:49 följande:
    Ja och det är alltid rekfrakt!! Min paket skickas imorgon WEII
    Vad blev det för något?? *nyfiken*

Mitt paket kommer kanske idag, skickades i går. Så spännande!! Jag har redan kollat brevlådan några gånger...
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Frusna flickan
    Flock skrev 2010-04-20 11:13:07 följande:
    Vad blev det för något?? *nyfiken*Mitt paket kommer kanske idag, skickades i går. Så spännande!! Jag har redan kollat brevlådan några gånger...
    Saloon strap dress i blått och saloon l/s dress i rött Längtar så tills imorgon!

Fick du paket idag?
  • Bambiblogg
    barn05 skrev 2010-04-19 22:44:02 följande:
    Nej tyvärr inte exakt men jag tror den låg i nivån 1000-1200 kr.Vet bara att denna kofta är väldigt lång i armarna.
    Oj, men det är ju nåt sånt den kostade ny... Barkaby ska väl ändå vara lite billigare..?

Jag tyckte inte att den var för lång i ärmarna. Jag skulle säga att koftan är normal i storleken.
  • Xst

Idag gick jag med min söta väska genom stan Såg blickarna och njööt. Den är såååå fin!

• Russinmuffin

Idag fick jag äntligen mitt paket från Campadre! Jag kunde inte behärska mig utan slet upp paketet så fort jag kom utanför posten. Och det var rätt varor. En Berry dress och en hatehate i lila. Bägge är precis som jag hade hoppats. Eller rättare sagt, knappt vågat hoppas. Jag var nervös över storleken på Berry dressen men den sitter som en smäck. Inte farligt genomskinlig heller. Hatehaten tog jag i stor storlek eftersom jag inte gillar tröjor som sitter tajt och den är helt perfekt den också. Doften på hatehaten var fullkomligt bedövande när jag öppnade påsen. Men så är den tillverkad i Portugal också. Som många andra var jag lite tveksam till när det blir tillfälle att använda Berry dressen men min älskling och jag brukar åka till Italien på semester varje år och där kommer den att vara klockren.

Nu väntar jag på att få hem ett Traderafynd också, sen är lyckan total (för ett tag i alla fall).

• Ullis 10
    Xst skrev 2010-04-20 17:48:32 följande:
    Idag gick jag med min söta väska genom stan Såg blickarna och njööt. Den är såååå fin!
    Vilken? Bild?
  • Xst
    Ullis 10 skrev 2010-04-20 19:25:44 följande:
    Vilken? Bild?
    101 suede tassel bag en röd!

ingen kamera suck
  • Ullis 10
    Xst skrev 2010-04-20 19:27:05 följande:
    101 suede tassel bag en röd! ingen kamera suck
    Ok, har den i brunt. Hmm. Röd kanske vore snyggt till almost black LottaLOtta? Vet inte vad jag ska hitta för väska till den....(förutom svart då)
    Tips?
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV