• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Marie1978
    isako skrev 2010-04-23 13:39:21 följande:
    Det är mer för att dollarn är billig. Kolla in på deepling för att få en uppfattning mot svenska priserna.
    Tack!
  • Tindrisen03
    Pythia skrev 2010-04-23 13:45:31 följande:
    Är det bara för speciellt inbjudna gäster?
    Jepp, man måste ha en inbjudan
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • nick name

Oh saloon dress, vilken härlig skapelse! Perfekt passform, och ett tyg så mjukt att man knappt märker att man har den på sig.
    Synd att den har kvalitetsbrister men hoppas på att den håller länge ändå. Ska försöka förstärka den.

• Pythia
    bohusbebis skrev 2010-04-23 14:11:28 följande:
    Hej ni OM-proffs. Vilken ODD MOLLY skulle ni vilja gifta er i? Och var hittar man den?
    Teadress i chalk kanske. Jag såg den på tradera för 2500kr fastpris istället för 5000kr vilket är mycket mer resonabelt. Jag var så nära att klicka hem den, men besinnade mig eftersom jag inte direkt har någon användning för en så underbar klänning varken på jobb eller fest. (Jag såg att den gick på den 19:e titten så med det priset rök den snabbt) Det skulle vara bröllop, men jag är ju redan gift :)

Den finns i alla möjliga affärer som säljer odd molly har jag sett i alla fall
  • bohusbebis
    Pokergirl skrev 2010-04-23 15:02:12 följande:
    Narcissus strap dress kanske, eller klänningen Karin har på sig.
    Mmmm Narcissus såg jag nånstans i grått. Snygg!
    Såg en lång OM för ett tag sen med halterneck, men hittar ingen just nu... Vilken kan det ha varit?
  • Kajsan
    bohusbebis skrev 2010-04-23 14:11:28 följande:
    Hej ni OM-proffs. Vilken ODD MOLLY skulle ni vilja gifta er i? Och var hittar man den?
    Berrydress i vitt...funderar jag skarpt på själv...
    Jo just det!
  • Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2010-04-23 08:55:45 följande:
    Ang voile så tycker jag den är rymlig. Jag pendlar mellan 2 o 3 men har 2 på denna.Är det ingen blogg som testat runaway dress?
    Jag är lite sent ute att läsa här men jo, jag har provat den. Tycker nog att den var normal till liite stor i storleken så jag hade nog rekommenderat en 2a på dig.

Bild på moi i den finns här.
  • Pokergirl
    Puffig Pingla skrev 2010-04-24 08:51:54 följande:
    Jag är lite sent ute att läsa här men jo, jag har provat den. Tycker nog att den var normal till liite stor i storleken så jag hade nog rekommenderat en 2a på dig. Bild på moi i den finns här.
    Tack, kommer den på lite rea så tror jag att jag måste investera.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV