rödros skrev 2010-04-25 08:42:25 följande:
Hej en fråga En tjej som har mailat mig ang twill love tha back coat i grön som jag ville ha tag på. Hon skriver att den är helt ny och jag får köpa den för 2200:-. Någon som vet vad den kosta när den kom ny i butikerna? Hon har skrivit vilken butik hon har införskattaffat den ifrån och att det är hennes syster som har butiken. Hon har flera auktioner på tradera med nya od plagg både gamla kolletioner och alla de nya är kläder som jag vet finns just i den butiken hon nämnt på butkens hemsida. Så käns pålitligt både i beskrivning och att hon tar betalt genom payson samt skickar via dhl så man kan spåra. Vad bör jag ta för uppgifter vid en sådan här köp? är ju rätt mycket pengar och är inte van att köpa via privat personer utan har oftast beställt ifrån butiker när jag handlar od kläder. Sen kan man ju bara förlita sig på de ord hon skriver att den är ny sånt vet man ju aldrig. Hon har bara positiva omdömmen på Tradera. Jag har bara hennes namn som hon skriver under med i mailet men det är en annan person som är email adressen. Tacksam för svar snabbt. Kram
Har du fått några bilder på den? Be om det tycker jag. Ang email så behöver det inte vara ngt skumt. Jag har ibland fått svar från gemensamma emailadresser. Ex
kurre@hotmail.com och sen har säljaren hetat Nina. Men då rör det sig troligen om att man använder sambons adress.