-
Svårt, jag har en 2:a, och är normalt en 40/42. Dock brukar jag normalt köpa 3:or men nu fanns inte den i butik så det fick bli en 2:a. Lite väl tight över armarna men annars sitter den fint.L i l l a M y skrev 2010-02-12 15:43:36 följande:Jag kan inte str men jag behöver nog 40/42
-
Wow vilka fynd! Här är det som max 50 procent, men ofta stannar priserna på 30% rabatt tyvärr.Minatre skrev 2010-02-12 20:48:38 följande:Åhhh, idag har jag tokfyndat två spoilers i vår lokala butik. En royal kjol + en chocolate underdress. Total summa: 560 kr.
-
Håll nu tummarna för mig!
Ska ett års jakt ha ett lyckligt slut?
-
Wihi!!! Jag budade precis hem en lila Grandmas Coat i strl 3. Ett års jakt är äntligen över! När jag väl kom på att jag villa ha en lila var den slutsåld överallt, var till och med ner till Stockholm och scannade av varenda butik men just 3:an var slutsåld. Men nu är den på väg till mig, till sist. Det blev lite dyrare än jag tänkt men det är det värt.
Tack Duntoffla för tipset!
-
Mabimao: Ja, jag blev faktiskt lite ledsen. Okej, man får tänka som man vill, men så säger man faktiskt inte!
Håller med rörande OM:s framtid, högre priser gör tyvärr att jag knappast kommer ha råd med så många plagg. Blir isf att hitta på rea, men fullpris blir smärtsamt. Plus i kanten för mer basplagg, småtrista kreationer. Jag är en basic-typ så det skulle passa mig. Extra plus i kanten om OM öppnar egen webshop. Då kanske även en norrlänning kan få vara med på realisationerna!
Nu måste jag nog sätta köpstopp på mig själv. När dyker solbrillorna upp förresten? Toksvårt att veta vilka man ska beställa, men jag behöver ett par snygga brillor.
-
Jag OM-bloggar inte, utan skriver om ditt och datt ibland, men just detta inlägg var OM-relaterat och ledsen var jag.Ullis 10 skrev 2010-02-15 10:07:53 följande:Snurrig, vilken är din blogg:)? Idag hoppas jag att mina 327:or från Mathilde dyker upp!
-
Fick precis mail om att Marengs lägger ner, trist!
-
Verkar fTindrisen03 skrev 2010-02-16 17:28:05 följande:Är det ngn som vet var man kan få tag i en Fonda stl 2 helst vit men även blå kan funka... Har en rosa men måste ha en till..skönaste plagget ju Eller ska man vänta på en tomteröd klänning el en royal kanske?
innas hos Country Dreams. -
Vad tror ni om denna säljare?
www.tradera.com/-NY-Odd-Molly-Chokla-Voile-Short-Dress-Tunica--st-3-auktion_106870322
Har haft väldigt mkt OM ute, i olika strl.
-
Nu har jag fått svar från säljaren jag var lite fundersam på igår, och jag vet inte om jag blev så mkt mer klar över saker och ting. Säljaren skriver att den öär köpt i london men att det inte finns något kvitto och självklart är den äkta.
Vet inte om jag vågar buda...
Något som jag vet är att jag måste få tag på en till velourjacka och mysbrallor. Gud så sköna dom är! Behöver strl 3 och hade gärna hittat lite billigare någonstans. Så om någon ser så skrik till!