Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

Duntoffla skrev 2010-02-26 21:19:43 följande:
    Samma här. VÄntar på paket som ska vara skickade förra veckan enligt säljarna. är rädd att jag blivit blåst...
    Då skyller vi på posten och Sj och väntar glatt på paket till veckan!
    Mabimao skrev 2010-02-26 21:20:29 följande:
    heeej. ledsen att jag tjatar och heeelt OT. Men sockarna (!) vilka färger och vilken butik var det?  Och bild med dem på, går det? Please
    Dom fanns i flera färger, kan åka och kika vilka färger dom hade. Köpte på Dressed and denim här i stan men som jag förstått det finns märket överallt. Kan fota dom på imorgon så du får se. Supersköna iaf, och så billiga!
    * * * Älskade Cornelia 091030 pokergirl.blogg.se * * *
  • Pokergirl
    smulan0 skrev 2010-02-26 21:40:28 följande:
    superfina strumpor, sånna vill jag också har. Det va tobeco va? Har försökt hitta den modellen på nätet men inte lyckats...
    Japp, tobeco. Hade också missat dom tidigare. Massa fint!
  • Pokergirl
    barn05 skrev 2010-02-28 10:11:29 följande:
    Såg ni den här auktionen? www.tradera.com/Odd-Molly-Topp-auktion_107412... Hur kommer det sig att denna topp gick så dyrt? Jag har en och funderar på att sälja
    Tror det är för att det är lön.
    Själv la jag ut en Velvet goolagong och den gick till köp-nu-pris i ett nafs. Skulle ha begärt mer för den.
  • Pokergirl

Grattis Kajsan, vilket kap du gjort! Det var förresten ute ett par Berry på T nyligen, tror dom är kvar ff, strl 4.

• Pokergirl
    alias skrev 2010-02-28 22:32:38 följande:
    Plåga mig inte. Den är för stor ... söker efter en i mindre storlek ... Dyr som rackarns var den, dessutom.
    Men varför sa du inget! Jag slängde ju ut en 3:a som gick i ett svep.

Är f.ö lite sne på köparen, hon har redan ute annons på plagget, trots att det är obetalt och oskickat. Undrar varifrån hon tatt bilderna. Skriver dessutom att den bara är använd en gång, jaha, men av vem av ägarna?
  • Pokergirl
    smulan0 skrev 2010-03-01 07:33:25 följande:
    det verkar ju helknäppt! Eller så tycker hon att hon köpte din billigt och försöker sälja sin egen dyrare?!
    Så kan det mycket väl vara, men lite fräckt att sätta ut annons på ett plagg man inte ens har. Jaja, inte mitt bekymmer! Synd bara för den som köper den i tron att den bara är använd en gång. Stämmer ju inte då även jag köpte den beg.
  • Pokergirl
    Mabimao skrev 2010-03-01 10:28:41 följande:
    Är det den bruna? Där det står att hon inte kommer kunna skicka lika fort som vanligt.......tro tusan det....... Men att säga använd en gång är ju att ljuga!
    Japp, det känns ju lite taskigt mot den som köper den. Undrar var hon fått bilderna från.
  • Pokergirl
    Mabimao skrev 2010-03-01 11:02:51 följande:
    Aha...den du sålde var lila alltså. Är det dina bilder? Jag skulle nog inte kunna låta bli att fråga henne.......känns ju som hon luras......om det inte är så att hon säljer sin..... Hur vågar man likson.....tänk om du vore en lurare som inte skickar......vad gör hon då?
    Inte mina bilder. Men det kan ju vara så att hon har två likadana, vad vet man!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV