• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Bambiblogg
    Flock skrev 2010-06-07 21:59:27 följande:
    Hej hej!

Har för mig att jag läste att prairie short strap är liten i stl. Stämmer det?? Räcker det att jag går upp en stl eller hur har ni gjort??
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
    Jag hade en prairie och jag tyckte att den var rätt så normal i storleken förutom över bysten. Där var den rätt så tajt! Så det beror lite på hur man är byggd...
  • Bambiblogg

Mina juicy-mysbyxor har lite för många hål i sig så nu har jag tagit och beställt Odd Molly velour byxor och så var jag tvungen att ha en matchande hoodie förstås  :)

Men jag är lite nervös att byxorna kommer att vara för stora... har hört att dom är stora i storleken och när jag har provat velour frill pantsen så var dom stora. Men jag beställde ändå min vanliga storlek, så får se hur det går!!

Provade att beställa från MillaMi för första gången, får se hur det funkar  :)

• Pokergirl

Jennus: Dom är ganska stora i storleken, men tvättar man regelbundet så drar dom ihop sig lite. Älska mina velourisar, sååå härliga! Om det blir ett set på rea i sommar kommer jag garanterat slå till!

• Pokergirl

Åh, jag måste vara knäppast i stan....
    Jag som alltid varit skeptisk till Tenfold Knit, idag vaknade jag upp och inser att jag behöver en sådan. Nu! Ska på en andra arbetsintervju imorgon och det känns knäppt att komma i ännu en LK. Så i eftermiddag blir det jakt på stan!

• Pythia
    Pokergirl skrev 2010-06-09 08:58:41 följande:
    Åh, jag måste vara knäppast i stan....
    Jag som alltid varit skeptisk till Tenfold Knit, idag vaknade jag upp och inser att jag behöver en sådan. Nu! Ska på en andra arbetsintervju imorgon och det känns knäppt att komma i ännu en LK. Så i eftermiddag blir det jakt på stan!
    Visst är det konstigt när det där ha-begäret slår till. Jag fick också det efter en Tenfold knit i våras och jag har haft otrolig nytta av den nu. Den är såå fin.

Nu har jag fått ett ha-begär efter en olivgrön LK som kommer till hösten. Den längtar jag jättemycket efter. Det fanns fler saker i hösten kollektion som har väckt begäret, helt klart

Annars har jag ju haft köpstopp i snart två månader efter det att jag gick och köpte min Wigwam till fullpris och det har faktiskt gått bra förutom ett bakslag. Så jag är rätt nöjd med mig själv ändå.
  • Flock

Någon som har Mrs Rogers dress?? Skulle vilja se den på, om någon kan länka till någon blogg kanske??
    Har nämligen lagt undan en, så det är bråttom,bråttom..

• Flock
    Flock skrev 2010-06-09 14:28:18 följande:
    Någon som har Mrs Rogers dress?? Skulle vilja se den på, om någon kan länka till någon blogg kanske??
    Har nämligen lagt undan en, så det är bråttom,bråttom..
    Nu har jag beställt den. Hoppas det blir bra!
  • Morty
    Flock skrev 2010-06-09 15:01:25 följande:
    Nu har jag beställt den. Hoppas det blir bra!
    Det blir säkert bra ska du se. Vilken färg blev det? Här provar Katinka den. Scrolla ner rätt långt.
  • Flock
    Morty skrev 2010-06-09 15:52:09 följande:
    Det blir säkert bra ska du se. Vilken färg blev det? Här provar Katinka den. Scrolla ner rätt långt.
    Det blev i Chalk, enda färgen de hade.
    Jag var inne hos Katinka och letade. Hur lyckades du hitta den?? Tycker hon har så bra provningar och bra förklaringar!
    Enligt butiken skulle den inte gå så långt ner på ryggen utan vara perfekt vid bh-bandet men vad man ser på Katinkas bild verkar den gå långt ner. Hoppas den går att sy upp lite annars.

Du är alltid lika gullig med hjälp! Tack!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV