• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Morty
    Flock skrev 2010-06-09 18:02:16 följande:
    Det blev i Chalk, enda färgen de hade.
    Jag var inne hos Katinka och letade. Hur lyckades du hitta den?? Tycker hon har så bra provningar och bra förklaringar!
    Enligt butiken skulle den inte gå så långt ner på ryggen utan vara perfekt vid bh-bandet men vad man ser på Katinkas bild verkar den gå långt ner. Hoppas den går att sy upp lite annars.

Du är alltid lika gullig med hjälp! Tack!
    Jag går in och letar bland rubrikerna till vänster rätt långt ner på sidan den som heter Odd Molly Provningar. 
  • FruFA79

Jag letar efter en ODD MOLLY remix blouse i färgen lite pink, storlek 3 eller 4. Någon som vet vart jag kan nätshoppa en sådan??

• Pokergirl

Inga tenfold knits kvar i butik, stod och höll i en mesh cardigan men blev osäker på om den är tillräckligt fin för att ha på en intervju Vad har man egentligen på sig? Vad skulle ni ta på en jobbintervju?

• Viola B

Jag läste på Loves Mollys
    blogg att Freeport har fått in saloon dress och saloon top.
    Nu har jag allmän ångest över om jag ska försöka få någon att åka dit och handla åt mig eller om klabbet med den dåliga kvaliteten gör det är värt besväret.

Vad tycker ni?

• Viola B

Läste på zoovillage hemsida där de säljer saloon top nu när jag surfar på bilder på toppen för att bestämma mig för om jag ska köpa eller ej.

"Klänning gjord av hundra procent bomull från Odd Molly, kända för sina toppar och klänningar av högsta kvalité och nogranna detaljer. Rosor baktill och knappar framtill. "

Kunde inte låta bli att gapskratta. "Högsta kvalitet" - är det inte lite pinsamt att skriva det på en vara som är erkänt dålig kvalitet på? Obestämd

• maruttan

Jag har blivit KÄR i 9th sweater!! Nu är ju bara frågan om var jag hittar en?? Är det bara Tradera och Blocket som gäller?
    Hur är den i storleken? Så jag vet om jag ska jag en i stl 3 eller 4

• Pokergirl

maruttan: 9th sweather är stor i storleken. Jag har en 3:a men skulle utan tvekan kunna ha en 2:a.

Panik! Intervjun närmar sig och det är sol ute. Funkar inte med en LK. Frågan är om jag ska köra på en light cotton emb eller om jag tar en 9th sweather. Eller om jag ska panikköpa en mesh cardigan ändå... Dessa svåra beslut! 

• Viola B
    Pokergirl skrev 2010-06-10 10:02:58 följande:
    maruttan: 9th sweather är stor i storleken. Jag har en 3:a men skulle utan tvekan kunna ha en 2:a.

Panik! Intervjun närmar sig och det är sol ute. Funkar inte med en LK. Frågan är om jag ska köra på en light cotton emb eller om jag tar en 9th sweather. Eller om jag ska panikköpa en mesh cardigan ändå... Dessa svåra beslut! 
    Pokergirl: Panikköp inget som du inte är 100% säker på att du trivs i. Då är det bättre att du tar det som du verkligen gillar och om det är sol hos dig så kör på light cotton emb. Jag tycker alltid att folk är konstiga som har varmt på sig när det är sol och är det intervju så kanske du ädå blir lite nervös-varm?
    Hoppas du får jobbet
    Lycka till!!
  • Wivi

Skulle definitivt kört på light cotton emb gärna med kjol och nga snygga skor till.
    9th sweter är fin men tror att light cotton emb går hem bättre hos en bredare grupp, dessutom är det som Viola skirver SOMMAR!Cool

• Jontesfru
    Jontesfru skrev 2010-06-08 15:07:51 följande:
    hihi nu har jag pratat med den trevliga personalen där. Hon skickar så jag har den på torsdag. Jippi då kan jag ha den på studentfirandet på fredag.
    Magnolian kom idag och den är lika perfekt som jag trodde.
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV