Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly för oss inbitna del IV

Duntoffla skrev 2010-02-18 20:13:16 följande:
    Hur är den i storlek? Tycker den var himla fin men är osäker på de där runda "dekorationerna". Går de att sprätta bort om man inte gillar dem tror du?
    Du menar grytlapparna?
    Hm.....jag skulle tro att det går, de sitter bara fast runt om. Men vet inte hur det ser ut under om man sprättar. Kanske blir fult vid stygnen.
    Jag köpte 42 och har 3 eller 4 på OM. Normal men mer stor än liten i alla fall.
  • Mabimao

Detta börjar bli väldigt OT. Sorry alla för det (mitt fel)
    Inboxa mig gärna med vidare frågor.

Vanheden: vad tror du jag skrev det för Haha  
    (hoppas det gick bra idag? Har tänkt på dig/er)

• Mabimao
    tlillan skrev 2010-02-18 22:55:46 följande:
    YES!! ett klick blev det idag! :) Har ej varit inne här på ett tag, varit sjuk i omgångar o bortrest så har massor att läsa ikapp ser jag. :) Kram på er tjejer!molly-tina.blogspot.com/
    Kram på dig med. Fin färg du valde. Väldigt användbar,
    Är grymt nyfiken på Binas påse......
    Hoppas ni får hålla er friska nu.
  • Mabimao

Hej Töser, från en insöad!!!!! Herregud vi har så mycket snö att när jag kollar ut på garageuppfarten på bilarna så ser jag bara taket på bilen. NÄR ska det sluta. Lite läskigt med all snö på taket. Och ta sig iväg med bil är inte att tänka på idag...
    Så......att hämta ut min Dudette som kom igår är inte att tänka på , men det i och för sig det minsta av bekymmer nu.
    Nu skall jag ut och skotta igen........och sedan igen.......och igen..........

• Mabimao
    smulan0 skrev 2010-02-20 13:10:21 följande:
    Skriver det här också (skrivit det precis som kommentar i två bloggar), om någon inte hittat jeanskjolen så finns den här i alla storlekar www.innebrandstore.se/odd-molly-p-354-c-136.a...
    Visst är man sugen på den. MEN jag är så osäker på hur den ser ut på någon lite hm... fylligare person.
    På Skutteruttan var den tok-fin. Men det säger inget om hur den ser ut på mig. Jag har dessutom den andra jeanskjolen.......kanske låta bli denna då. Eller chansa och returnera. Ingen som vet hur den är i storleken jämfört med den äldre jenaskjolen som var relativt rymlig?
  • Mabimao

minns någon vad Tenfold bomull kostade förra året?

• Mabimao
    Annika79 skrev 2010-02-21 19:58:17 följande:
    *Snyft* försökte ninja in denna fining, men var för sent ute, jag som hade tänkt lägga ett högre bud www.tradera.com/-Odd-Molly-klanning-tunika-blus-stl-1-helt-ny--auk tion_107292643 Vet att de fanns på rea, någon som sett om de finns kvar någonstans?
    Måste det vara brun?
    Miss Greta har röd stl1 på 30% rea
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2010-02-22 23:04:11 följande:
    Spana in på min blogg. Jag är en bastant 4:a (även om jag på något märkligt sätt ser mindre ut på bilderna). Bla kan du kolla på bilderna från i somras då jag var lite större.Har ingen lust att lägga ut mina mått här men du får gärna messa mig om du vill ha dem.Det finns garanterat plagg som passar dig - det gäller bara att hitta dem. Men se upp: köper du ett hamnar du lätt i mollyträsket och köper fler.En som mycket väl skulle fungera på dig är 261an
    Bastant 4:a! my ass..........
    Du är en vacker, snygg, välformad,
    kvinnligt kurvig 4:a!!!
    så det så!
  • Mabimao
    MejaKiZnic skrev 2010-02-22 23:22:39 följande:
    Känns som man får mer för pengarna när det gäller en jeansjacka men sen är ju koftan så söt
    Jeansjacka, jeansjacka, jeansjacka!!!!!!!!!!
    Mycket mer för pengarna, och du kommer använda den mycket mer.
    (Sen gillar jag inte riktigt koftan......men jag skulle röstat på jeansjackan ändå)
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV