Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly för oss inbitna del IV

...från sängen menar jag såklart. Hm....du stavar bättre än jag fast du är full av morfin!

• Mabimao
    smulan0 skrev 2010-03-15 08:56:19 följande:
    ja det hade varit en vacker syn(; Angående grytlappsjackan, är inte den lite varmare? Känn efter och prova, du kan väl alltid sälja den vidare annars?! Jag vill ju helst ha en grandmas och jeansjackan plus att jag har en riktigt gammal OM, man kan väl ha mer än en?! (;
    Jo, det är nog mest att båda är nyinköpta........Vi får se. Först måste den gröna godingen flytta in ju........
  • Mabimao
    Pyttisens mamma skrev 2010-03-18 20:32:15 följande:
    Tack! Jag fortsätter att fundera... :)
    Stanna. Med halterneck behå (så slipper du de genomskinliga bh banden)
  • Mabimao

Kappan kommit. OCH DEN STANNAR! Tjohoooooo!
    Lite trång över boobisarna, men vad är väl en knäppt kappa.......

• Mabimao
    Pyttisens mamma skrev 2010-03-18 21:39:51 följande:
    Jo, en sån bh är ju ett måste... Men hur gör man för att den inte ska synas under armarna?!?!?
    Hm...........kanske ha ett halternecklinne under. Att inte försöka dölja liksom. Eller?

Tror det finns special-bh för sådana problem dock. Allt beror på hur mycket du gillar klänningen.
    Ta med den till en specialaffär för bh:ar......en sådandär gammal hederlig
  • Mabimao
    Sue Ellen skrev 2010-03-18 21:37:51 följande:
    Böl! Min vita Fonda Dress höll inte ens en tvätt!! Köpte först en blå och den har jag använt flera gånger och tvättat den flera gånger också. Den ser fortfarande ut som ny. Men min fina vita tappade liksom sin velour på flera ställen när jag tvättade den (i tvättpåse i 40 grader). Tyget blev liksom "kalt", allt velourludd försvann. Spara gärna kvittona alltså, tills ni tvättat Fondan. Jag får pengarna tillbaka, för nån ny Fonda finns ju inte att uppbringa. Sur! Jag ÄLSKAR den vita!
    Va?!?
    Vad sa de? Hade det hänt fler?
  • Mabimao
    Sue Ellen skrev 2010-03-18 21:55:36 följande:
    Vet inte om det hänt fler, men det var inga som helst problem att reklamera. Fick pengarna tillbaka direkt.
    Konstig grej ändå. Men vi lär väl bli varse om det händer fler.
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2010-03-18 22:22:39 följande:
    Tjooooooooooo vad kul!!!! Inser då att jag inte behöver leta efter någon till mig om du din plutt har det trångt i 4an. Får man se den på i storstan månne?
    Japp den kommer få ut och åka......
    ........"min plutt".......lol.......
    Den var rymlig i armar, precis över rygg och precis i midja och över boobisar nja....
    Och då snackar vi typ t-shirt under......
    Men fin? JA!
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2010-03-18 22:40:16 följande:
    Om jag lindar in midjan i silvertejp kanske jag kan ha den också NewYorker har en. Kanske borde göra inbrott hos henne och sno den. Är det en 4 så är den garanterat för stor för henne i alla fall.
    Japp, jag har nästan klickat på hennes plagg på T ikväll......men sparar mig nu till nästa helg ......fast nu verkar det ju som om inget från sommaren kommer ha hunnit komma

Ja....sno den! Vi kan vara Hulkens "smala" små syrror tillsammans.
    Och att kunna knäppa den är överskattat!
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2010-03-18 22:53:39 följande:
    Ja - utmärkt idé. Gladpack har ju dessutom förmågan att man blir toksvettig under och fettet bara smääälter bort på TV-shopvis. Jag kör på den. Mabimao - eller så kan vi gå som Kermit och Kermit.(fast jag har faktiskt ingen koll på vilken färg hon har)
    Nej, Ninja Turtles!!!!
    Du, jag, Katinka och så smugglar vi med Dr Molly!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV