Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly för oss inbitna del IV

Fick mina två tischor från Campadre.......de var inte så stora  som alla säger tyckte jag.......långa ja men inte så stora.......skit, hade velat ha 4 på dem istället. Kanske försöka swappa på Binas sida?
    SKIT dåligt skött av dem allt som allt med alla som blivit utan. Ledsen för er skull

• Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-04-13 22:31:33 följande:
    Tack! Nu är jag med. Ignorera min gamla presbild Vilka färger blev det? Tyckte inte heller att de var så stora som alla sa, visst är de stretchiga men jag hade inte velat ha strl 1.
    almost black och lila.
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-04-13 22:58:13 följande:
    Snyggt! Tog också en almost black och sen en rosa.
    Ja om jag inte kan swappa dem så sparar jag dem nog. Får bättre för dem på T om jag väntar än att skicka tillbaka dem......
    Men operation "börja jogga" skall starta snart,
    och då kanske de blir bra sedan.....
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-04-15 18:18:11 följande:
    HejNu är jag sur . Gjorde en affär på Trendsales idag och satte över pengar på mitt TS-konto för att kunna genomföra affären. Nu påstår säljaren att ngn grannes barn varit på besök och råkat klippa i tunikan. och nu hittar jag den här! H*n var väl inte nöjd med vårt pris i slutändan och drog en rövare.www.tradera.com/Odd-Molly-smuk-tunika-str-2-a...Snälla, buda inte på denna tunika då säljare känns allt annat än seriös. Jag har anmält både på TS och Tradera. *morr*
    Vad betalade du honom/henne då?
    Shit vilken dåååålig stil.
  • Mabimao

Vad kostade saloon den långärmade på Millami när de sålde dem nedsatta?

• Mabimao

Fick hem en atlas frill tunic idag.....så glad då jag spanat efter den läääänge i min storlek.
    MEN........snyft..........för stor!
    Jag trodde den skulle vara som poplin frill i storleken, vet inte varför.
    Så nu vet jag inte om jag skall leva med den stor, sälja den eller försöka mig på en swap till rätt storlek.
    Är det ens möjligt tro?

• Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-04-27 21:13:04 följande:
    Åh vad tråkigt! Försök att swappa den eller sälj den tycker jag. Det är inte kul om den är för stor ju
    Pokergirl skrev 2010-04-27 21:00:32 följande:
    Tråkigt, den som är så himla fin!
    Kanske Binas swap sida. Jag kan ju försöka i alla fall.....
  • Mabimao

Jag vill gärna ha listan också..........
    Var på er vakt rakt av på T just nu. Det vimlar av kopior, Duvet kopierad också vad jag förstod.
    Plus att det vimlar av andrasorteringsgrejer från utförsäljningen. Allt är inte fel på men en del.........
    Står det att plagget har hack i etiketten är det ett andrasort plagg.

ang atlas frill.......jag behåller den ändå........den är lite stor men ok....

• Mabimao
    Pokergirl skrev 2010-04-29 11:45:20 följande:
    I inlägg #1312 finns info om listan.
    just det....glömde bort. Smart!
  • Mabimao
    Frusna flickan skrev 2010-05-05 16:36:12 följande:
    Tips om någon är sugen på träskor och lite heminredning. 40% på beställningen om man blir kompis på Facebook o-råsa webshop www.o-rasa.se Man får koden via mail om man klickar på "gilla" däruppe på FB. Jag beställde precis söta Calou-träskor med rabatten Ett par röda och vita "Nina" som jag är kär i och ett par svarta "knyta" att ha till rosa fondan bl a.Fick hem min vita wigwam istl 2 igår. Satt som en smäck, kanske i minsta laget uppe vid axlar/ärmar om man ska ha ngt under men ändå jättefin på. Inte als trång vid bysten. Tycker att den var anästan som min voile short dress som jag har stl 3 på. Underbart fräsch i vitt men man måste ha en vit underklänning tycker jag. Men jag har ju också dolcen i lilac som jag såg på Sannibus. Ska fundera lite på om den får stanna eller inte. Det jag inte gillade med wigwam var att den var större i ärmarna nertill. På voilen knyter man och den är då ganska "åtdragen" fast inte tight mot armen men på denna är den ju helt stor i öppningen och det går liksom inte att välja att knyta åt mer - synd tycker jag.
    Tack......hm.....köpte ett par till full pris i helgen.....vad göra? Jo, köpa ett par till
    Bruna i helgen och nu beiga.......perfa till jobbet! (och annars med.....men tänk vad snyggt som alternativ till birkenstock som innesko)Sorry för OT. Men ack så fiiiina till OM <3
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV