Frusna flickan skrev 2010-05-05 16:36:12 följande:
Tips om någon är sugen på träskor och lite heminredning. 40% på beställningen om man blir kompis på Facebook o-råsa webshop
www.o-rasa.se Man får koden via mail om man klickar på "gilla" däruppe på FB. Jag beställde precis söta Calou-träskor med rabatten Ett par röda och vita "Nina" som jag är kär i och ett par svarta "knyta" att ha till rosa fondan bl a.Fick hem min vita wigwam istl 2 igår. Satt som en smäck, kanske i minsta laget uppe vid axlar/ärmar om man ska ha ngt under men ändå jättefin på. Inte als trång vid bysten. Tycker att den var anästan som min voile short dress som jag har stl 3 på. Underbart fräsch i vitt men man måste ha en vit underklänning tycker jag. Men jag har ju också dolcen i lilac som jag såg på Sannibus. Ska fundera lite på om den får stanna eller inte. Det jag inte gillade med wigwam var att den var större i ärmarna nertill. På voilen knyter man och den är då ganska "åtdragen" fast inte tight mot armen men på denna är den ju helt stor i öppningen och det går liksom inte att välja att knyta åt mer - synd tycker jag.
Tack......hm.....köpte ett par till full pris i helgen.....vad göra? Jo, köpa ett par till
Bruna i helgen och nu beiga.......perfa till jobbet! (och annars med.....men tänk vad snyggt som alternativ till birkenstock som innesko)Sorry för OT. Men ack så fiiiina till OM <3