• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2010-02-22 23:27:29 följande:
    Pussenutte på dig Pulvrar just nu för att ta bort extrakilona jag drog på mig under "sjukdomsperioden" i vintras. Jeeeeeez vad en del mollysar satt åt härom veckan. Men det ska vi styra upp nu. Tjolahopp.
    ja det lät ju lätt....tjolahopp......och vipps
    Själv kisar jag lite när jag är för lättklädd framför spegeln

Och.....sa upp gym medlemsskapet idag! Hur går det ihop?
    Hm.......det blir till att ta lååångpromenader istället.

Det blir nog en Tenfold.......får veta om någon dag om det blir affär.

Pöss
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2010-02-22 23:36:53 följande:
    ja det lät ju lätt....tjolahopp......och vipps Själv kisar jag lite när jag är för lättklädd framför spegeln Och.....sa upp gym medlemsskapet idag! Hur går det ihop?Hm.......det blir till att ta lååångpromenader istället.Det blir nog en Tenfold.......får veta om någon dag om det blir affär.Pöss
    Vilken färg var det som var på g förresten? Vet bara att det var bomull.
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2010-02-22 23:43:48 följande:
    Vilken färg var det som var på g förresten? Vet bara att det var bomull.
    chalk
  • BombshellBaby
    Puffig Pingla skrev 2010-02-22 23:04:11 följande:
    Spana in på min blogg. Jag är en bastant 4:a (även om jag på något märkligt sätt ser mindre ut på bilderna). Bla kan du kolla på bilderna från i somras då jag var lite större. Har ingen lust att lägga ut mina mått här men du får gärna messa mig om du vill ha dem. Det finns garanterat plagg som passar dig - det gäller bara att hitta dem. Men se upp: köper du ett hamnar du lätt i mollyträsket och köper fler. En som mycket väl skulle fungera på dig är 261an
    du är ju inte ens halva mig
  • malinoski
    alias skrev 2010-02-23 07:43:25 följande:
    Jag har lyckats ta mig fram till jobbet, trots den siberiska vintern vi har i Stockholm ... blääää ... Jag är så trött på den. Måste fokusera på sommaren ... Har blivit lite smågalen i denna www.ajabajakids.com/default.asp?mode=shop&v=s... #276 Magnolia s/s dress Har någon sett den IRL eller ännu hellre provat den?!
     Åå.. ja den klänningen har jag haft på näthinnan sedan jag såg Karin Jimfelt i den!
    Om du inte har sett den bilden, googla på henne så kanske du hittar den! Har hjärnsläpp just nu, minns inte var jag såg den..
  • BombshellBaby

Beställde en odd molly väska igår. Den kan man ha trots man är fet

• VivviM

Halloj! Tänkte bara hoppa med lite här som nybliven OddMolly älskare...Köpte igår min första Lovely Knit kofta...tvekade länge med färgen men slog till på den lila, kommer jag njuta av länge

Liten fråga bara till er som varit med i svängen länge: Hur är de generellt i storlekarna. Har bara två plagg. Är normalt en 36a/small och har en tunika i strlk 1 men koftan kändes 2 bättre. Finns ju mycket bra sajter på nätet då jag inte har så stort utbud i min lilla stad och då vill man ju veta hur storlekarna är men jag får känslan att det kan variera....

• smulan0
    VivviM skrev 2010-02-23 09:23:47 följande:
    Halloj! Tänkte bara hoppa med lite här som nybliven OddMolly älskare...Köpte igår min första Lovely Knit kofta...tvekade länge med färgen men slog till på den lila, kommer jag njuta av länge Liten fråga bara till er som varit med i svängen länge: Hur är de generellt i storlekarna. Har bara två plagg. Är normalt en 36a/small och har en tunika i strlk 1 men koftan kändes 2 bättre. Finns ju mycket bra sajter på nätet då jag inte har så stort utbud i min lilla stad och då vill man ju veta hur storlekarna är men jag får känslan att det kan variera....
    det är superknepigt... bäst är att reka här om du är intresserad så kan alltid någon svara. Katinka (www.oddmollybesatt.blogspot.com har en underbar blogg där hon har provat de flesta plagg som finns och uppger hur de är i storlek. Annars får man beställa och returnera...
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV