• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • brawny
    smulan0 skrev 2010-02-21 18:54:34 följande:
    Tack för svaret!!! Ja det var lite meckigt... hinner nog inte fixa det innan jackan måste betalas. Men ska försöka! Någon som vet om OM säljs på MQ i Nacka??? frågade var ett plagg var köpt och fick det som svar. Visste inte att MQ hade OM men det kanske stämmer?
    smulan0: de är snabba på valideringen på TS när du väl fått in e-mailet med id-kortet och brevet (det från FK eller SKV etc.). jag tror att det tog en timme från att jag skickade in det tills jag var validerad. men det var på en vardag.
  • leson76
    Pokergirl skrev 2010-02-21 15:26:49 följande:
    Jag har tvättat min i maskin. Kallt och ylleprogrammet. Gick jättebra.
    Apropå tvätt så tvättade jag mitt sidenlinne (vad de nu heter) i maskin, i tvättpåse och på handtvätt men det blev ändå helt förstört :(

Någon mer som upplevt det?
  • Annika79
    Annika79 skrev 2010-02-21 19:58:17 följande:
    *Snyft* försökte ninja in denna fining, men var för sent ute, jag som hade tänkt lägga ett högre bud www.tradera.com/-Odd-Molly-klanning-tunika-blus-stl-1-helt-ny--auk tion_107292643 Vet att de fanns på rea, någon som sett om de finns kvar någonstans?
    Äsch, det syns inte för att auktionen är avslutad, det var en Voile short dress i brun strl 1.
  • Duntoffla
    smulan0 skrev 2010-02-21 18:54:34 följande:
    Tack för svaret!!! Ja det var lite meckigt... hinner nog inte fixa det innan jackan måste betalas. Men ska försöka! Någon som vet om OM säljs på MQ i Nacka??? frågade var ett plagg var köpt och fick det som svar. Visste inte att MQ hade OM men det kanske stämmer?
    Nej, inte nu i alla fall.
    Säg till om det drar ut på tiden med TS
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Stargirl
    Mamma2001 skrev 2010-02-21 20:08:58 följande:
    HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Grandma`s Coat i chalk eller black? Kan sjutton inte bestämma mig! som vanligt....
    Black....cchalk blir galet solkig tror jag.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • leson76
    HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Grandma`s Coat i chalk eller black? Kan sjutton inte bestämma mig! som vanligt....
    Jag skulle aldrig våga mig på chalk, som har småbarn MEN den är finast.
  • Kajsan
    Chalk! Jag vill verkligen ha en, den är ruskigt snygg! Jag har en mörkblå som jag har använt massor, och visst är det risk för att en chalk blir smutsig, men man får ju undvika den i sandlådan
    Jo just det!
  • Tabby
    leson76 skrev 2010-02-21 19:55:40 följande:
    Apropå tvätt så tvättade jag mitt sidenlinne (vad de nu heter) i maskin, i tvättpåse och på handtvätt men det blev ändå helt förstört :(Någon mer som upplevt det?
    Hur blev de förstörda?

Vad använde du för tvättmedel? Det finns tvättmedel speciellt för siden.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV