Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

alias skrev 2010-12-27 20:28:07 följande:
    Jag har också varit på  mathildes idag, och det var inte helt oangenämt. Visserligen galet med folk, men det fanns mycket av allt. 30% rea på Molly, men även på Hunkyory.

De hade massor av wigwams i alla färger, lovely knits, sidenkläder, fondor, chrysalis minigowns, everywear dress, saraband, velourset, melton coats - det är nästan lättare att säga vad de inte hade, och det var Lacieserien, bl  a.

Happy shopping för alla som har vägarna dit!
    Åh vad kasst det är att bo i norr. Här innebar mellandagsrean rea på förra årets vår och sommarkollektion. Resten fick hänga kvar med ord prislapp.
    Bonum vinum laetificat cor hominis
  • Pokergirl

Flyttar fram listan:
    30% hos www.redheofsweden.se

30% hos www.bernardesheronline.com

50% hos www.donnaida.com

30% hos www.bohemiadesign.co.uk

upp till 50% hos www.modaviviente.de

30% hos www.bodhi.se

20-30% hos www.folkmalmo.se

30% hos www.ajabajakids.se

upp till 50% hos www.sevenroses.fi

30-40% hos www.missgreta.se

30-50% hos www.milkandhoney.se

30% hos www.country-dreams.se

30% hos www.bodhi.se

30% hos www.factorymalmo.se

50-70% hos www.getmyfashion.co.uk

30-50% hos www.tintinstyle.se

50% hos www.minzo.se

upp till 40% rabatt hos www.aqui-nobhill.com/designers/Odd%20Molly

• Pokergirl
    ulligulli skrev 2010-12-29 01:53:34 följande:
    Hej hej,

beställde igår en Continental knit dress ifrån MillaMi, men det var något fel på deras lagersaldo så den var slut

Finns på Tradera nu. Tror ni man vågar köpa en sån där? Vill så gärna ha en...
    Här finns en 3:a med 40% rabatt.
  • Pokergirl
    Amelié77 skrev 2010-12-31 09:52:37 följande:
    Duntoffla - ja, jag tänkte att de säkert vill försöka vara lite "exklusiva" och inte finnas överallt, men sånt är ju bara dumt tycker jag. Om folk vill köpa deras kläder ska det väl inte behöva vara så invecklat att få tag på just det plagg man vill ha. Ok, de behöver ju inte sälja sina plagg var som helst, men där de säljs borde de ju inte ta slut genast.
    Det är  väl lite det som är grejen, att plaggen ska vara eftertraktade och exklusiva? Vissa plagg blir mer populära än andra och när det sålt slut så görs inga fler. (Förrutom Fonda dress första säsongen men det var ju en annan historia). Sen tycker jag det är sällan ett visst plagg tar slut direkt, för det mesta lyckas man få tag på det plagg man vill ha på ett eller annat sätt. Men det är klart, väntar man till rean så är utbudet ganska begränsat.
  • Pokergirl
    gambia90 skrev 2011-01-18 21:28:53 följande:
    ok, jag har precis provat min nya wigwam i chalk i en stl 3. Love it!
    jag måste ha tag på en i svart också. Är det någon som sett någon i någon liten osynlig butik, snälla mailamig

[email protected]">[email protected]
    Det har jag, men tyvärr till ord pris.
  • Pokergirl

Annars har ju Bina startat ett härligt OM-forum där du kan lägga in köp/sälj/byt-annonser helt gratis. 
    everydaymolly.forum24.se/

• Pokergirl
    h80 skrev 2011-01-19 21:33:57 följande:
    fast det är väl ingen köp o sälj sida eller?
    Nej, inte bara köp och sälj utan en sida med mycket annat intressant, men med möjlighet att gratis annonsera ut plagg.
  • Pokergirl

Newyorker: Noterade du strl på long LK? Jag har lovat mamma att spana efter en i strl 4 men inte lyckats fynda någon ännu.
    Men då behöver jag nog en kurir dessutom för jag tror inte ETC skickar.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV