Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

OT, men ett härligt tips. Halva priset på Primeboots hos Campadre. Jag har fyndat!

Bonum vinum laetificat cor hominis
  • Pokergirl
    Amelié77 skrev 2011-04-18 10:56:23 följande:
    Hur är Primebootsen i storlek? Jag har 41/42 i vanliga fall och jag har läst på ett ställe att Primebootsen är små i storleken, medan det på en annan sida stod att de är stora....så det låter ju lite skumt Är lite rädd att en 41:a blir för liten för mig.
    Jag har normalt 39-40, tog 40 på mina Primeboots och jag tycker dom är normala i strl.

Wihiii! Nu fick jag mail om att mitt paket är skickat från Redhe. Det här kanske blir en riktigt bra vecka.
  • Pokergirl

Trist med alla dessa T-bedragare. Kanske såg h*n annonsen på en lotta lotta som gick för över 5000 och tänkte att det var lätt att fixa sig en hacka. Att folk som beter sig så kan sova på nätterna. {#emotions_dlg.djavulsk}

• Pokergirl

Lite O men hoppas ngn vet. Hur vet man vilka butiker som släpper Swedish hasbeens a la HM  imorgon?

• Pokergirl

Suck. Fick hem min beställning idag. Wunder halterneck överraskade positivt, mkt finare än produktbilderna. Men.... redan nu ramlar paljettena av. Eller rättare sagt så kommer klänningen helt ny ouppackad och saknar flera paljetter redan. Dessutom hänger en lite ironisk lapp intill tagsen där det står att eftersom klänningen är handsydd kan paljetter ramla av och därför skickar dom med några i reserv. Tänker att jag kollar hur många dom skickat, jag behöver i dagsläget 6 st för att klänningen ens ska vara ok - och vad hittar jag, noll paljetter. Så frågan är, jaga paljetter eller skicka i retur?

• Pokergirl
    Kajsan skrev 2011-04-23 20:47:10 följande:
    Men vad i... Köpte en efterlängtad berry dress i rosa idag, har verkligen letat ihjäl mig efter den.
    Så kommer jag hem och den sitter inte fint på mig alls, jag passar inte i färgen
    Men så kollar jag på kvittot och har inte öppet köp Deprimerande!!
    Varifrån handlade du?
  • Pokergirl
    Ela007 skrev 2011-04-27 20:09:21 följande:
    Hallå Alla Odd Mollysar!

Är det stor skillnad mellan en Lovely knit i bomull i stl 2 jämfört med stl 4?

Ha en skön kväll!
    Ungefär som att jämföra en M med en XL.
  • Pokergirl
    karrokj skrev 2011-04-27 11:05:52 följande:
    Hej på er, hoppar in här...

Vet någon var an kan få tag på en Ka ching pocket dress i dark powder i stl 2? Jag har letat och letat men hittar ingen någonstans...

Tack...
    Här finns den: www.ajabajakids.com/default.asp&mode=shop&v=spec&item=11325
  • Pokergirl
    Mosen08 skrev 2011-05-03 21:34:02 följande:
    Hur är "Light cotton embroidered s/s" i strl, tycker att dom ser så stora ut men har aldrig provat nån
    Rymliga tycker jag.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV