Odd Molly för oss inbitna del IV
OT, men ett härligt tips. Halva priset på Primeboots hos Campadre. Jag har fyndat!
OT, men ett härligt tips. Halva priset på Primeboots hos Campadre. Jag har fyndat!
Trist med alla dessa T-bedragare. Kanske såg h*n annonsen på en lotta lotta som gick för över 5000 och tänkte att det var lätt att fixa sig en hacka. Att folk som beter sig så kan sova på nätterna.
Lite O men hoppas ngn vet. Hur vet man vilka butiker som släpper Swedish hasbeens a la HM imorgon?
Sugna på lite pre-falltbilder? www.madsogmille.com/shop/voksen/odd-molly-pre-autumn-2011/
Suck. Fick hem min beställning idag. Wunder halterneck överraskade positivt, mkt finare än produktbilderna. Men.... redan nu ramlar paljettena av. Eller rättare sagt så kommer klänningen helt ny ouppackad och saknar flera paljetter redan. Dessutom hänger en lite ironisk lapp intill tagsen där det står att eftersom klänningen är handsydd kan paljetter ramla av och därför skickar dom med några i reserv. Tänker att jag kollar hur många dom skickat, jag behöver i dagsläget 6 st för att klänningen ens ska vara ok - och vad hittar jag, noll paljetter. Så frågan är, jaga paljetter eller skicka i retur?