• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Duntoffla
    enlitenbitkaka skrev 2011-02-16 20:50:40 följande:
    Fast hur ofta knäpper man en jeansjacka hela vägen? Jag bär iaf mina mest som en "jackigare" kofta till klänningar, linnen osv. på sommaren och våren. Något att fundera på iaf
    Aldrig om du frågar mig  
  • Pokergirl
    Duntoffla skrev 2011-02-16 21:04:59 följande:
    Aldrig om du frågar mig  
    Jag knäppte faktiskt min EN gång i somras, var ute med båten och det blev lite väl dragigt. 
    Men jag hade avskytt en jacka som jag inte kunde knäppa om jag ville.
    Typ som att köpa ett par jeans man inte kan knäppa översta knappen på...
    Bonum vinum laetificat cor hominis
  • Stormis
    Pokergirl skrev 2011-02-16 21:34:14 följande:
    Jag knäppte faktiskt min EN gång i somras, var ute med båten och det blev lite väl dragigt. 
    Aldrig om du frågar mig  
    Jag var nära att köpa förra vårens på rea i höstas, men beslöt mig då för att vara klok och inte köpa den just för att jag inte kunde knäppa den ordentligt om brösten. Har ångrat mig järnet sen dess . Men nu fick jag tag i den på T iaf. Lite billigare dessutom . VET att jag kommer störa mig på att den inte kan knäppas ordentligt, men större blir för stor f ö. Och dessutom tycker jag att dessa är så himla mkt tunnare än de flesta andra jeansjackor så jag tror inte jag kommer använda denna som "jacka" på det sättet, utan mer "tröja".
  • Puffig Pingla
    gambia90 skrev 2011-02-16 20:37:38 följande:
    Jag har både 3 och 4 upptill. jag har DD bröst och rygg/axlar som en simmare :)
    Jag håller på att gå ned i vikt nu - 6 kg än så länge och skall ned 10 till......
    Åhhh vad detta är svårt, den kommer nog vara rätt svår att få tag på om jag skulle ångra mig senare....
    Du har sett mig live. Provade 4:an och den är skiiiiitliiiiiten. Men jag är bred om ryggen.
    Brydde mig inte ens om att fota den när jag provade.
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2011-02-16 21:34:14 följande:
    Stormis skrev 2011-02-16 21:52:04 följande:
    Aldrig om du frågar mig  
    Jag var nära att köpa förra vårens på rea i höstas, men beslöt mig då för att vara klok och inte köpa den just för att jag inte kunde knäppa den ordentligt om brösten. Har ångrat mig järnet sen dess . Men nu fick jag tag i den på T iaf. Lite billigare dessutom . VET att jag kommer störa mig på att den inte kan knäppas ordentligt, men större blir för stor f ö. Och dessutom tycker jag att dessa är så himla mkt tunnare än de flesta andra jeansjackor så jag tror inte jag kommer använda denna som "jacka" på det sättet, utan mer "tröja".
     Jo, jag förstår vad ni menar och visst är det väl bra att det går men jag gör det aldrig. Här är den mer som tunn sommarjacka/tröja
  • gambia90
    Puffig Pingla skrev 2011-02-16 21:52:11 följande:
    Du har sett mig live. Provade 4:an och den är skiiiiitliiiiiten. Men jag är bred om ryggen.
    Brydde mig inte ens om att fota den när jag provade.
    då måste den verkligen vara liten... suck...
    Om du tycker den är skiiiiiitliiiiten på dig så ........
  • Puffig Pingla
    gambia90 skrev 2011-02-16 21:55:08 följande:
    då måste den verkligen vara liten... suck...
    Om du tycker den är skiiiiiitliiiiten på dig så ........
    Fast jag är ett slagskepp på ryggen liksom. Har svårt att stänga 4an i emb denim biketten från i somras.

Du kan ju ha den öppen över din apsnygga klänning och dina louboutains .
  • Stormis
    Duntoffla skrev 2011-02-16 21:54:46 följande:
    Stormis skrev 2011-02-16 21:52:04 följande:
     Jo, jag förstår vad ni menar och visst är det väl bra att det går men jag gör det aldrig. Här är den mer som tunn sommarjacka/tröja
    Det är ju det tänket jag måste trycka in i min skalle nu . Har ju köpt den AND LÖÖÖV. Så himla tunna och snygg!

Fast varför var de så mkt dyrare i våras än nu?
  • Puffig Pingla
    Stormis skrev 2011-02-16 22:05:19 följande:
    Det är ju det tänket jag måste trycka in i min skalle nu . Har ju köpt den AND LÖÖÖV. Så himla tunna och snygg!

Fast varför var de så mkt dyrare i våras än nu?
    Generellt har OM kammat till sig och gått ned i pris. Jag spanade ju in en massa sidenplagg i lördags och de är väldigt mycket billigare (om än fortfarande dyra) än tidigare kollektioner.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV