• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • gambia90
    Pythia skrev 2011-02-21 19:36:37 följande:
    Jag fortsätter att grotta ner mig i "gamla" kläder. Har ännu bara hittat en sak från våren som jag "behöver".

Nu hittade jag Jamiro knit dress (som jag har letat lite efter) i orange i Barkarby till 70%. Säljaren var jättetrevlig per telefon och hjälpte mig att fundera ut vilken färg jag egentligen skulle ha. Sedan skickar de också, men nu har jag lite tur och har mina föräldrar nästgårds, så de fick ett litet uppdrag att hämta upp klänningen :)

Här är en bild på klänningen från Fitts&Company för några år sedan om ni är nyfikna.
    fittsandcompany.wordpress.com/2009/12/29/came.../

Den är lite höstig, men jag är ju en höst-tjej (även om jag längtar desperat efter våren just nu). Det finns en röd kvar i stl 1 om det är någon mer som inte är helt inriktad på vårnyheterna

Åh, jag måste verkligen ut till Barkarby någon dag, men det ligger verkligen helt fel för mig.
    Jag är också inne på lite annat just nu. igår köpte jag denna på köp nu på tradera
    #495 Ltd Edition s/less tunic.
    Är det någon som vet vad den kostade ny och hur den är i storlek?

Klicka för att stänga fönstret

Klicka för att stänga fönstret
  • Pythia

Gambia90 den är ju sååå fin! Hur kunde jag missa den ;)

• nick name
    gambia90 skrev 2011-02-22 08:32:45 följande:
    Jag är också inne på lite annat just nu. igår köpte jag denna på köp nu på tradera
    #495 Ltd Edition s/less tunic.
    Är det någon som vet vad den kostade ny och hur den är i storlek?

Den kostade runt 1500 ny tror jag. Den är r y  m l i g  i storlek.
  • nick name
    gambia90 skrev 2011-02-22 21:18:21 följande:
    nick name- jag läste i någon blogg att de gått för runt 2000kr på T. Blir spännande att prova den ...
    den är värd sitt pris, den är jättesnygg, har en själv.
  • Duntoffla
    gambia90 skrev 2011-02-22 21:19:57 följande:

grrr vad är det för jobbig människa som lagt ut en massa annonser med odd molly i rubriken men som säljer barnkläder?

Suck!

Suck! *anmäla-knappen*
  • Stormis

Liten Freeportrapport:
    Första gången jag var där så jag har inte så mycket att jämföra med. De hade också 3 ställ med "samples" i stl 1 till 75 % rabatt. Verkade vara mestadels från förra våren, mest siden och otroligt (FÖR enl mig...) färgglada kläder. I lokalen var det också mestadels kläder i samma stil. Så tyvärr blev det inget för mig, men det fanns några godbitar iaf. Mestadels 30 % rabatt (är inte det klent för att vara outlet...?), men 40-50 på enstaka plagg med.

• Duntoffla
    Stormis skrev 2011-02-22 21:30:30 följande:
    Liten Freeportrapport:
    Första gången jag var där så jag har inte så mycket att jämföra med. De hade också 3 ställ med "samples" i stl 1 till 75 % rabatt. Verkade vara mestadels från förra våren, mest siden och otroligt (FÖR enl mig...) färgglada kläder. I lokalen var det också mestadels kläder i samma stil. Så tyvärr blev det inget för mig, men det fanns några godbitar iaf. Mestadels 30 % rabatt (är inte det klent för att vara outlet...?), men 40-50 på enstaka plagg med.
    Tycker också att 30% är för lite på en outlet. Borde vara minst 50% på alla plagg på såna ställen. 
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV