• noorah

Vad tänker ni om ni ser en liten flicka klä sig i extremt utmanande kläder?

Vad är det första ni tänker på?

glöm igår, lev för idag och be för imorgon..
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 20:00
    Vi säger att hon är 12-13 år och kläderna visar mer än dom döljer alltså kortkort kjol och linne som visar praktiskt taget hela brösten..
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tänker ni om ni ser en liten flicka klä sig i extremt utmanande kläder?
  • lövet2

Det beror på ålder och klädstil. Vad som är utmanande kan i bland ligga i betraktarens öga ...

• Taggtroden

Annat: Jag tänker nog på hur f*n föräldrarna kan låta ungen springa runt så och att det är tragiskt.

• sandraa21

Börjar genast fundera på vart hennes föräldrar är , som kan låta sitt barn gå så.

• lövet2
    noorah skrev 2010-02-08 19:22:32 följande:
    Vad är det första ni tänker på? TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 20:00 Vi säger att hon är 12-13 år och kläderna visar mer än dom döljer alltså kortkort kjol och linne som visar praktiskt taget hela brösten..
    Är det sommar, så tänker jag inget speciellt. Är det vinter, så undrar jag var hennes ytterkläder är ...

• Themis

"Okej, vilket träsk kravlade hennes föräldrar upp ur?"

Såg just en tjej i lägre tonåren, hon hade jättetrendiga jättetrasiga jeans. Hon stod med rumpan "i mitt fejs" eftersom hon köade och jag satt ner på ett fik. På ena skinkan var det 10x10 cm som bara var trådar med stora hål mellan, på andra sidan en mindre slits. Genom detta syntes ungefär hela den barbierosa spetsstringen som även stack upp ovanför linningen på byxorna.

Det tyckte jag var too much för dagtid på ett köpcentrum där barn vistas, hon såg bara ut som om hon väntade på nästa kund som ville köpa sex.

Det var mycket nära att jag sa nåt olämpligt eftersom jag fick sitta och ha hennes rumpa mitt i synfältet på nära håll medan jag åt-det var inte särskilt kul. Jag hade inte sagt nåt om det var på ett uteställe på kvällen och tjejen var någon äldre.

• Triskele

Folk får väl ha på sig det dom vill. Är inte min ensak vad någon annan väljer att klä sig i. 

Däremot säger jag till barn som är för kallt klädda att åka hem och klä på sig mer innan dom förfryser något, men det är annorlunda.
    Vuxna ansvarar själva för att klä sig rätt för temperaturen, barn har man ett större ansvar för.
  • lennartsdotter

Är hon 12-13 år bryr jag mig inte. Tänker väl på min höjd att hon testar sig fram. I den åldern bytte jag stil från en dag till en annan och periodvis kunde jag nog visa mer än jag skulle göra idag.

• CeeJay

Annat: Stackars flicka som inte har föräldrar med bättre moral och mer sunt förnuft  -det är nog det första jag tänker. Men sen KAN det ju vara så att föräldrarna och barnet har bråkat i flera år ang kläder och att hon nu för första och sista gången för testa såna kläder.

• lövet2

Vad skulle få dig att tro att tjejen frågar föräldrarna om lov innan hon klär på sig och går ut? *ser fundersam ut*

CeeJay skrev 2010-02-09 06:56:52 följande:
    Annat: Stackars flicka som inte har föräldrar med bättre moral och mer sunt förnuft  -det är nog det första jag tänker. Men sen KAN det ju vara så att föräldrarna och barnet har bråkat i flera år ang kläder och att hon nu för första och sista gången för testa såna kläder.

Svar på tråden Vad tänker ni om ni ser en liten flicka klä sig i extremt utmanande kläder?