Tjock fitta..
Min sambo gillar inte att slicka mig för att min fitta är tjock. Fluffigt venusberg och tjock blygdläppar. Inte alls en sån där liten tunn porrfitta.
Kan jag träna bortfläsket?
Min sambo gillar inte att slicka mig för att min fitta är tjock. Fluffigt venusberg och tjock blygdläppar. Inte alls en sån där liten tunn porrfitta.
Kan jag träna bortfläsket?
var mig en jävligt trevlig karl du har då.hur många är det som besitter en tunn porrfitta tro?
Alltså ....... som man kan jag säga att "fitta som fitta". Kanek lite hårt, men vad som sitter i mittenregionen på min partner är irrelevant så länge den funkar, inte sant? Jag har en väldigt stor ........misstanke (vad trodde ni skulle komma här ?!?) att dom flesta män inte har den gigantiska porrpitten heller så vad spelar det för roll. Den funkar troligen, så varför ska han klaga på dig? Är det DIG han vill ha eller bara mittenpartiet?
Och du är tillsammans med honom därför att...?
Allvarligt, hahaha? Här kommer i a f ett allvarligt svar:
Nu är ju jag tjej och har aldrig testat, men gissar att det skulle kunna vara hårt att "sätta på" någon som inte är så "madrasserad" där nere. Så han får väl ta det onda med det goda. Om man har båda benen rakt, eller sitter med benen nere på golvet så rätas ju alltihop ut också, och blir "plattare". Påpeka för honom att tjejer som går ner i vikt oftast får mindre bröst, det kanske kan få honom att tänka lite...
Har han för övrigt testat att slicka en modell? Säg till honom att han får väl försöka dejta en modell då, och provslicka annars...
Ju "tjockare" fitta, desto mysigare att slicka/knulla.
Killen vet fan inte vad han missar.
Hmm, har aldrig ens tänkt tanken på att killar kan tänka så.. han måste väl ändå vara en på miljonen som yttrar sig så? vilken dålig bortförklaring.. eller rent utav idiot?
Hmmm...?
han kanske är gay ? eller vill helt enkelt inte sklicka? =/
Ja men det ska ju vara lite att nafsa i ju