Tjock fitta..
Min sambo gillar inte att slicka mig för att min fitta är tjock. Fluffigt venusberg och tjock blygdläppar. Inte alls en sån där liten tunn porrfitta.
Kan jag träna bortfläsket?
Min sambo gillar inte att slicka mig för att min fitta är tjock. Fluffigt venusberg och tjock blygdläppar. Inte alls en sån där liten tunn porrfitta.
Kan jag träna bortfläsket?
Bullfittor och "köttiga" fittor med stora fina blygdläppar är härliga, underbara. Precis lika mumsiga som alla andra varianter. Din man borde inse att alla fittor är lika vackra.
gud vilket pucko! blir så arg. Hur kan man sitta och klaga på något som inte går att göra något åt? Bara för att göra dej ledsen eller?
Hur skulle han känna om du inte ville suga/ta på hans kuk för att den inte var tillräckligt ådrig? lång/grov osv osv?
Efter en sånn kommentar skulle den killen vara helt körd för mej.
va! :/ bullfitta är det bästa som finns, du får berätta det för honom, annars kanske någon annan tar över.. ;)
nu måste jag få klart för mig haha e bullfitta en sån fitta som man kan greppa om????
Ts dont be sad.... det e min fitta du beskriver så du e inte ensam om att ha en sån, även om jag inte gillar min alltför mycket..... så fyller den sin funktion
hahaha ja i know, det bra o stadigt tag kan man ta med hela handen ingen jag känner har en sån fitta så det e ju kul att jag inte e ensam iallafall hahahaah
Men idiot! Skit i honom o skaffa nån som uppskattar dig och din fitta tycker jag!
Själv har jag svåra problem med tjocka venusberg,men jag bryr mig bara om mitt eget så klart...Men för min del handlar det om övervikten som kommer med min graviditet och när jag gått ner mina kilon så är även det tjocka venusberget borta..
Mannen min skulle dock aldrig klaga på varken venusberg eller fitta..Han älskar hela mig hur jag än ser ut och ger mig mer än gärna oralsex så fort jag vill ha! Precis som en riktig karl
Tja, du kan ju testa att operera bort lite som alla andra porrstjärnor gör :D Tror inte att det är möjligt annars :S
Fan vad sexigt!!! Jag kommer gärna och smakar lite *mums*