Tjock fitta..
Min sambo gillar inte att slicka mig för att min fitta är tjock. Fluffigt venusberg och tjock blygdläppar. Inte alls en sån där liten tunn porrfitta.
Kan jag träna bortfläsket?
Min sambo gillar inte att slicka mig för att min fitta är tjock. Fluffigt venusberg och tjock blygdläppar. Inte alls en sån där liten tunn porrfitta.
Kan jag träna bortfläsket?
burken
haha men när jag e sålångt att han ser min mutta, så e det ingen återvändp för honom haha det e jag själv som inte gillar bullen i byxorna
Hahahah detta är faktiskt ett dåligt skämt, så bortkomna korkade killar finns inte hahahahahah Du tjejen sug inte hans kuk om den står hahahahahahah.
bullen
har inte haft ngn som inte velat
haha ja alltså det som stör mig mest e att det buktar i byxor, annars typ i bikini brur jag mig inte men just byxor haha
haha jag ser till så jag inte har kamel tå hahaha
o klart att bullen ska synas på killar.... what you se is what you get
Svårare att bli av med en fet fitta än en hårig en. Om han hade klagat på hår i munnen så skulle jag sagt raka den men fettet får han nog leva med :). Tycker de är så kliché att säga "gör slut", folk verkar inte fatta att det inte finns tio män för varenda kvinna i världen. För många så är valet antingen single och kräsen eller sambo med någon lika felfri som dom själva.