• Anonym (Muffen..)

Tjock fitta..

Min sambo gillar inte att slicka mig för att min fitta är tjock. Fluffigt venusberg och tjock blygdläppar. Inte alls en sån där liten tunn porrfitta.

Kan jag träna bortfläsket?

• Svar på tråden Tjock fitta..
  • Anonym (vilket as)
    philphilty skrev 2010-02-11 20:00:10 följande:
    Vad är det med män? Varför inte bara njuta av den som den är, lite bullig med stora eller små inreläppar... Ta bara och njut av den med mun tunga fingrar och med din porrfilmskuk på 30 cm... Be om en större kuk när han vill knulla dig nästa gång. Säg du gillar porrfilmskukar...
    Precis min mening, jag skulle aldrig annars förespråka att trycka ner någon på det sättet, men i detta fallet gör jag det, ont ska med ont förgås! Och efter det så dumpar du aset.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-09 14:27:44 följande:
    Tyvärr är det nog många killar som inte känner till verkligheten utan de stirrar sig blinda på hur allt ser ut i porrvärlden.Sen tror de att det är nåt konstigt med deras tjejer när de inte ser likadana ut där nere.De fattar inte att hälften av allt bara är bluff och oökta. Opererade blygdläppar, fettsugningar, analblekning etc.Synd om de stackars tjejerna som får fullt med komplex tack vare detta!!
    Den här porrvärlden som du refererar till känner jag inte till. Du kanske tänker på Playboy som ju retuscherar bort utstickande bläppar?

Ta en koll på genomsnittsporren och du kommer att notera att bläpparna som killar tittar på är av klart varierande form, färg och storlek.
  • Anonym (Burken)
    aleksa98 skrev 2010-02-10 19:00:30 följande:
    hahaha ja i know, det bra o stadigt tag kan man ta med hela handen ingen jag känner har en sån fitta så det e ju kul att jag inte e ensam iallafall hahahaah
    Inget att vara missnöjd över. Jag har många väldigt snygga och framgångsrika män i min bekantskapskrets som efter några öl absolut berättar att de föredrar lite påtagligare doningar på damerna - att små nätta saker är lite tråkiga.

Själv gillar jag båda varianterna - bara för att jag uppskattar flamländsk 1400-talskonst måste det inte betyda att jag inte uppskattar kubismen eller brutalismen
  • aleksa98

burken

haha men när jag e sålångt att han ser min mutta, så e det ingen återvändp för honom haha det e jag själv som inte gillar bullen i byxorna

• VonBulldog

Hahahah detta är faktiskt ett dåligt skämt, så bortkomna korkade killar finns inte hahahahahah Du tjejen sug inte hans kuk om den står hahahahahahah.

• Anonym (o)
    MickeN1973 skrev 2010-02-09 11:52:02 följande:
    Vad tror du egentligen att tuttar innehåller, förutom fett? o.O Dagens ungdommar... bara för att du har chipstuttar.
  • Anonym (Burken)
    aleksa98 skrev 2010-02-12 20:42:54 följande:
    burkenhaha men när jag e sålångt att han ser min mutta, så e det ingen återvändp för honom haha det e jag själv som inte gillar bullen i byxorna
    Ingen återvändo, varken han vill eller inte?

Men visst är det så, man kan ju gå genom livet med komplex för saker som man vet att andra inte fäster särskilt mycket vikt vid, och då i synnerhet ens partner. Det är väl rätt mänskligt. Det viktiga är väl att inte låta det stå i vägen för saker man vill göra - att våga göra allt man vill ändå, varken det bär eller brister.

Nu lät jag väldigt allvarsam där mot slutet, menmen
  • aleksa98

bullen

har inte haft ngn som inte velat
    haha ja alltså det som stör mig mest e att det buktar i byxor, annars typ i bikini brur jag mig inte men just byxor haha

• Anonym (Burken)
    aleksa98 skrev 2010-02-13 10:39:31 följande:
    bullenhar inte haft ngn som inte velat haha ja alltså det som stör mig mest e att det buktar i byxor, annars typ i bikini brur jag mig inte men just byxor haha
    Så män skall ha en rejäl bula i byxorna men inte kvinnor? Det är ju nästan sexism
  • jfsebastian
    aleksa98 skrev 2010-02-13 10:39:31 följande:
    bullen har inte haft ngn som inte velat haha ja alltså det som stör mig mest e att det buktar i byxor, annars typ i bikini brur jag mig inte men just byxor haha
    Kameltå är sexigt...
  • Minoo
    jfsebastian skrev 2010-02-13 23:27:50 följande:
    Kameltå är sexigt...
    Skämtar du i den här tråden med? :)
  • aleksa98

haha jag ser till så jag inte har kamel tå hahaha
    o klart att bullen ska synas på killar....  what you se is what you get

• Jästen

Svårare att bli av med en fet fitta än en hårig en. Om han hade klagat på hår i munnen så skulle jag sagt raka den men fettet får han nog leva med :). Tycker de är så kliché att säga "gör slut", folk verkar inte fatta att det inte finns tio män för varenda kvinna i världen. För många så är valet antingen single och kräsen eller sambo med någon lika felfri som dom själva.

• Anders 386
    philphilty skrev 2010-02-11 20:00:10 följande:
    Vad är det med män?
    Varför inte bara njuta av den som den är, lite bullig med stora eller små inreläppar...
    Ta bara och njut av den med mun tunga fingrar och med din porrfilmskuk på 30 cm...

Be om en större kuk när han vill knulla dig nästa gång. Säg du gillar porrfilmskukar...
    Du får nog ställa frågan "Vad är det med TS man". Jag har inte läst nåt inlägg från någon man i den här tråden som är kritiskt till hur fittan ser ut?? 
    Du kanske inte tänkte riktigt på vad du skrev?  
Svar på tråden Tjock fitta..