• Juliii86

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Hejhej!
    Här en till som har köpt rosenrot och har tagit mina två första tabletterna! Jag köpte ett paket där det står Rosenrot med stora bokstäver och under står det arctic root. Jag vet inte om det är samma som ni har hemma eller finns det flera sortes rosenrot?
    Imorgon börjar med att testa CB digitalt ägglossningstest för att veta när jag ska sluta äta rosenrot. Men en fråga till er... vi säger att jag har ÄL imorgon och då tar jag icke tabletterna. När får jag sedan ta dom igen?

• Juliii86
    sugröret skrev 2010-04-24 01:21:59 följande:
    Som jag förstått det ska man börja igen den dagen mensen sätter igång igen. Vart köpte du dina tabletter? Hur mycket kostar dom?
    Jag köpte paketet på ÖoB och den kostade 40 kr. Den är 500 mg och är i 60 tabletter. Det står att man tar två stycken dagligen.
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-04-24 01:35:55 följande:
    40 bara? och jag som inte kommer kunna ta mig till nå ÖoB på flera dagar :(
    Japp Jag visste inte att de sålde Rosenrot på ÖoB så jag blev riktigt chockad att den står nära kassan. Jag tog upp den och kikade på den och sen la jag tillbaka den. Tänkte för mig själv.. ska jag köpa den eller inte? 40 kr var inte alls dyrt så jag bestämde mig för att köpa den ialla fall. Jag hoppas att de fortsätter sälja dom så man kan gå dit igen när tabletterna tar slut. För på förpackningen står det bäst före 2010-08, kanske därför som dom säljer den billigt.
    Vad tråkigt {#lang_emotions_undecided} Ingen som kan köpa den åt dig?
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-04-24 01:50:22 följande:
    Det gjorde du rätt i :P Ne,kunde åkt med en vän,men hon jobbar imorgon,samma sak med gubben..han har ju bilen..:/
    Åh vad trist Du får väl köpa dom när du har möjligheten att åka in till ÖoB.
  • Juliii86
    TheLove skrev 2010-04-24 07:21:24 följande:
    Glöm inte att olika ÖoB har olika sortiment, kanske inte finns där du bor?
    Det kan ju vara så att det inte har rosenroot där dom bor men man kan ju kolla försäkerhetenskull Det var en från en annan tråd som sa att hon köpte rosenroot i ÖoB där hon bor.
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-04-25 14:30:47 följande:
    Men då tar jag bara en om dagen jag också då..i värsta fall får jag köra en månad till fast med dubbla ;) Hur vet jag om jag fått dom starka eller svaga? Gud,jag känner mig verkligen dum i det här forumet,frågar massa skumma saker hela tiden :P
     Det undrar jag också hur man vet vilken som är stark eller svaga..

Hehe nej det ska du inte behöva känna Det är bara fråga som kan vi alla hjälpas åt!
  • Juliii86

Är det någon som har fått lite ömma bröst när ni har börjat med rosenrot? {#lang_emotions_surprised}
    När brösten börjar ömma sluta det ömma när mensen har tagit slut. Igår började ömma igen och det fortsätter ömma. Konstig känsla det här {#lang_emotions_undecided}

• Juliii86
    Storken22 skrev 2010-04-26 18:02:20 följande:
    Nu har jag börjat med RR. Tanken är ju att man ska bli piggare, men jag är tröttare än någonsing, ser redan ut som ett lik, och då e klockan bara 18... Nån annan som känner igen sig i detta?
    Så känner jag också :-O Känns som man har sprungit maraton, helt sjukt! Får du också ömma bröst?
  • Juliii86
    CarlAstrid skrev 2010-04-26 18:12:54 följande:
    Alphumlan83 och Juliii86: Det är andra omgången jag äter rr och nu känner jag mig pigg men första månaden jag åt det så kände jag mig också jättrött. Har också ömma bröst.
    Oki Då är det vanligt att man blir trött och får ömma bröst. Det är som sagt min första gång jag äter rosenrot.
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!