• Sooff

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Nyfiken86 skrev 2010-05-17 12:16:59 följande:
    Okej.. jobbigt o jobba om varann :(
    Det är riktigt pissigt ibland!!!!
    Men är han egen företagare så är han, då är det bara till att jobba häcken av sig.
    Det bästa är att han nog kan komma hem en sväng om det skulle vara så att jag har äl och han jobbar kväll/natt :)
    Så förhoppningsvis ska vi inte behöva missa nån äl.
  • Sooff
    Nyfiken86 skrev 2010-05-17 14:29:30 följande:
    Hehe okej.. men du vet att spermierna lever ju upp till 3-5dygn :)Tycker vi prickar ÄL jämt men händer inget :/Men d kanske e för att jag festar såmycke.. får lugna ner mig med d.. hehe..
    I know, men runt äl vill man ju gärna mysa lite extra ;)
    Men det kanske är dumt, det sägt ju att varannan dag är det bästa..
    Det är nog olika för alla :)
    Haha, ja det kan ju vara så att det är de som är boven.. SKÄRPNING :P
  • Sooff
    Nyfiken86 skrev 2010-05-17 14:43:46 följande:
    Japp nu får d bli skärpning o mindre festande :)Vill ju helldre ha en bebis än o ha en massa öl o bakfylla :)
    Jag har total tappat intresse för allt som har med alkohol att göra..
    Lite klurigt att förklara det för mina vänner :P
  • Sooff

Min mens slutade i lördags, har haft lite bruna flytningar både söndag och måndag...
    Om jag få hem mina RR idag, är det för sent att börja då?
    ÄL enligt kalender den 28e, men jag har en känsla av att den kommer tidigare.

• Sooff
    sugröret skrev 2010-05-18 10:57:09 följande:
    Som jag förstått det ska man börja ta dom på sin första mensdag så jag skulle nog väntat till nästa cyckel för bästa resultat. Du äter dom ju bara fram till äl och sen gör uppehåll. Du kör med äl-stickor eller?
    Jo jag vet.. men jag tänkte att det kan väl inte skada?
    Ja precis, jag änvänder äl-test.
    Jag testade i går bara för skojjs skull och fick ett svagt streck..
    Äl kan väl inte vara på g redan nu då mensen slutade i lördags?
    Vissa får väl svagt hela månaden typ?
  • Sooff
    sugröret skrev 2010-05-18 11:04:38 följande:
    Det vågar jag inte svara på,men du kan ju testa börja med dom om du vill.Hmm,men sagt..menar du att streken var lika starka då?För jag testade och det vart ett svagt svagt streck bredvid kontrollstrecket,det står på förpackningen att det ska räknas som neg. Att det är svagt om strecken ä rlika starka och äl är på den dagen när tetstrecket är starkare än kontrollstrecket.
    Strecket var väldigt svagt, så i så fall är det ju negativt :)
    Jag har inte läst så noga på förpackningen :P
    Testade bara för att jag har som typ mensvärk eller nåt annat konstigt..
    Konstigt med tanke på att mensen är över och det är länge kvar till äl..
  • Sooff

Smurfette77 och Alicia72 - Nu har inte jag börjat med RR ännnu men min mes slutade i lördags och sedan dess har jag haft som små mensverksliknande känningar till och från..
    Testade med äl-test i måndags och idag, men bara svaga streck, så än är det ingen äl på gång.. Runt den 28 borde det vara dags.

• Sooff
    acure skrev 2010-05-19 21:26:33 följande:
    Använde RR för första gången denna månad. Plussade idag på BIM-4, men det var ett svagt streck så ännu vågar jag inte hoppas, men det verkar åtminstone lovande... Om jag är gravid så ger jag all tack till RR efter att ha försökt allt annat. 
    Grattis till dig :D
    Jag börjar med RR nästa månad om det inte tar sig den här gången :)
    Hur många försök har ni gjort?
  • Sooff
    sugröret skrev 2010-05-20 08:46:04 följande:
    Jag testar EN gång till med rr,sen skiter jag it..för idag kom mensen,såklart. Dubbel otur!Varför ska jag ha sån otur jääämt?! Nu får jag inte min undersökning heller
    Se till så att di karl också tar 2 tabletter om dagen :)
  • Sooff
    acure skrev 2010-05-20 17:47:57 följande:
    JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ÄLSKAR ROSENROT!!!!!! La precis upp en bild på ett CB digital i mitt galleri. :) Tog ett CB +plus också med ett fint plustecken, men det verkade inte vilja laddas upp till galleriet. Var tvungen att ringa mamma och pappa på en gång. (efter sambon såklart, men han visste ju redan lite igår, men nu fick vi ju det hela bekräftat). :) Åh jag är så LYCKLIG! Måtte det hela gå bra nu!!!
    Vad roligt, ett stort grattis till dig!! :)

Sugrör - Men vad är det för fel på mannen din? :P
    2 piller om dagen i ca 2 v är väl ingen match heller?
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!