• Sooff

Ni som använde rosenrot och +.ade!

sugröret skrev 2010-05-20 21:36:04 följande:
    Haha nää man tycker ju inte det :P
    Det låter ju posivivt de Alicia72 säger :)
    Jag tycker att du ska fortsätta tesat några dagar till ja.

Kan du inte mosa tabletterna och smula ner i maten? :P
  • Sooff
    Sommaren2005 skrev 2010-05-21 08:47:20 följande:
    Igår plussade jag! Så här har min bakgrund sett ut:Först 12 månaders försök utan resultat.Sen RR 3 månader. Första gången inte gravid, andra gången gravid med mf i v. 4+5 och nu igen gravid med HOPP om att fröet stannar därinne.Men visst måste RR vara lite magiskt ? Först 12 månader med ingenting sen med RR har jag blivit gravid 2 av 3 månader.Lycka till alla andra härinne!
    UNDERBART!!! Vilken känsla, grattis!!!!
    Du ger hopp åt oss andra som äter eller ska börja med RR :)

Lycka till!
  • Sooff
    sugröret skrev 2010-05-21 11:01:14 följande:
    Men när det blev minus sådär fort så kan det ju inte vara något..känns ju inte så iaf.Jo,funkar det inte denhär månaden så kanske jag ska göra det..jag som skulle lägga ner efter den här gången :P
    Det är klart att du ska köra vidare och inte ge upp, trots att det känns förjävligt ibland..
    Jag tycker att jag läser om rätt många som testar - på BIM och ibland långt efter BIM, men rätt vad det är så dyker ett + upp :)
    En tjej fick sitt + 50-60 dagar efter BIM läste jag här i en tråd idag.
    Och tänk bort dom åren ni inte försökte aktivt och räkna bara dom här månaderna och sedan pratar du med gyn och se till att få komma på en utredning.
  • Sooff
    sugröret skrev 2010-05-21 11:23:38 följande:
    Ja,men dom har ju inte massa blödningar och skumma flytningar :PMm,igår sa hon att dom gör utredning efter 2 ÅRS försök,lät väldigt länge..Men vi är på försök 6 nu då så jag ska försöka slappna av lite mer
    2 år låter som en lång tid, men det kanske bror på var man bor?
    Då får du säga att ni försökt i över 2, för det har ni ju faktiskt gjort, även om ni inte har använt äl-tester till hjälp..
  • Sooff
    sugröret skrev 2010-05-21 12:12:24 följande:
    Jag tyckte också det. Men hon är ju heller ingen fertillitetsläkare så kanske inte ska lyssna på henne.Mm,ja..jag kommer ju säga det ill dom också om vi bestämmer oss för en utredning
    Jag hoppas att det löser sig till det bästa innom en snar framtid för dig :)
  • Sooff
    Nyfiken86 skrev 2010-05-24 21:40:08 följande:
    Hörrni tjejer..Vet ni något om tjocka vita flytningar som kan se ut som slem ibland..?Va länge sen jag hade ÄL.. :/
    Det kan ha att göra med kosten.. tex om man äter mycket socker, det fick jag iaf höra för ett par år sedan av min gyn.
    Men det kan säkert ha fler orsaker.
  • Sooff
    Maysan skrev 2010-05-25 18:59:48 följande:
    Tack. Har haft två MA på raken. Första i v12 och andra i v.13. Har även haft ett MF för 5 år sådan. Men jag ger inte upp med risk för att låta käck
    Helt rätt att inte ge upp trots dina erfarenheter.
    Jag hoppas att din nästa graviditet slutar lyckligt med ett litet pyre som vill stanna i din mag tiden ut {#lang_emotions_smile}
  • Sooff
    Maysan skrev 2010-05-25 19:19:57 följande:
    Hej Sooff *vinkar* Såg att du skrivit i andra tråden med Ja det hoppas verkligen jag med. Vet inte om jag orkar ett MA till. Då skiter jag i hela det hela och köper en hundvalp istället.
    Jag pratade med en kvinna idag som har 3 barn och en vovve, hon sa att hade hon vetat tidigare vilken lycka en hund kan ge, då hade hon skaffat flera hundar i stället för barnen {#lang_emotions_tongue_out} Hehe..
  • Sooff
    Maysan skrev 2010-05-26 07:01:30 följande:
    Fast jag har ju redan en hund... tror ändå jag föredrar en bebis.
    Jag håller med dig :P
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!