• sugröret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Jag har förmodligen äl idag eller imorgon. Men känner inte av den mer än vanligt som en del hade gjort här inne av den..

Ser det som mindre bra odds..

• sugröret

Arctic root är tydligen dom bästa..men finns tydligen dom som lyckats med andra sorter här inne också

• sugröret
    sarsaparill skrev 2010-05-05 17:16:56 följande:
    Ah det är det kanske, jag testar med dessa eftersom jag fick dom gratis så länge. Händer det inget så kanske man ska prova på AR
    Det hade jag också gjort om jag var dig :P Man vet ju inte om olika sorter är olika bra för personer heller..alla är verkligen SÅ olika :)
  • sugröret
    sarsaparill skrev 2010-05-05 17:22:29 följande:
    sugrörJa det är ju klart, ingen kvinna är den andra lik. hihi inte man för den delen heller Jag ids inte läsa hela tråden, hur länge har du ätit RR?
    Jag började den 24 april,alltså 11 dagar. Så jag är på första RR-försöket. Tar bara en just nu men funkar det inte så blir det 2 nästa månad. Dom säger att äl ska kännas mer..men det gör den inte för mig. Har den förmodligen just nu eller imorgon..
  • sugröret

Jag hoppas det :P Det drar lite i magen,känns lite molande..förut idag var det som ett pirr i nedre delen så det kanske är tecken på den iaf. Men jag beställde tester idag som borde komma imorgon :) Mitt sekret blir mer och mer trådigt också,hoppas äl är imorgon!! Ska försöka flörta lite med killen ikväll och hoppas han är sugen  :P

• sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 18:26:58 följande:
    hahaha!
    Hur känns det för dig annars då?
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 19:21:16 följande:
    Lite små förvirrad över mina ÄL tester. Jag har fått utslag ett antal gånger.. kanske inte små gånger men 3 utslag har jag fått hittills. Den första fick jag på dag 13 datum 27/4, andra utslag på dag 19 4/5 och sen sista som är idag på dag 20 5/5. Plus att jag fick en brun flytning på trosan idag. Snacka om att vara confused! Jag har ialla fall sexat dom dagarna och på vissa dagar också.
    Ja det lät förvirrande :S
    När har du bim då?
    Kanske var en nidis..*hoppas*
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 19:32:29 följande:
    Sugrör:Ja eller hur *suck*Jag tror att jag ska ha BIM 29 maj.. inte riktigt säker för jag har oregelbunden mens. Förra månad hade jag 45 dagar menscykel och fick den 14/4.
    Du har inte funderat på att testa rosenrot då? den ska tydligen hjälpa både mensen och äl:en att bli regelbunden
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 19:41:30 följande:
    jo men det har jag tagit Började dock lite försent men hann ta 3 tabletter innan jag fick utslag på ÄL test. ´sen dess har jag inte tagit mer eftersom man ska göra uppehåll fram till BIM.
    Du ska ju börja ta dom på mensens första dag..
    Jusste,man ska bara ta dom till äl ja! Bra att du påminde mig :)
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!