• sugröret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Juliii86 skrev 2010-05-05 20:30:56 följande:
    jo det vet jag men jag var så osäker på om jag skulle köpa dom men så köpte jag dom på öob och då hade min mens redan slutat, om jag minns rätt. Om jag nu inte plussar i maj så ska jag fortsätta äta dom
    Får hoppas du slipper dom då
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 20:34:02 följande:
    det hoppas jag också och jag hoppas att du också slipper tabletterna!
    Tack
    Då får jag chansen att testa nta grav-stickorna också om mensen uteblir :D
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 20:59:39 följande:
    Ja precis Har en massa gravstickor hemma och fingrarna vill till testerna!
    Mina kommer nog inte förns på fredag :( Fick ett mail nu om att hon hade postat grejerna kl 18 ikväll :(
  • sugröret

Jag la in beställning och skickade pengarna innan kl 12 idag så tog för givet att grejerna skulle postas i tid så jag skulle få hem dom tills imorgon

• sugröret

Vi har missat äl helt :( Han har kommit hem sent 2 nätter irad och vart så trött att han inte orkat,och min äl var igår :'(

• sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-06 14:35:36 följande:
    Förstår det Men ni har ju en chans till innan det är försent. Sexa på idag och imorgon
    Ja,vi får göra det
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-07 16:21:21 följande:
    hur gick det igår?
    Vi tjafsade mest så det vart inget då heller..hmm..
    men idag fick jag ju hem äl-testerna iaf. Dom visade neg så äl måste ha vart i tis lr ons när jag hade sådär ont i magen :) Då är det möjligt att vi prickade in den :) Eller nja..vi mös senast i måndags..men hoppas kan man ju alltid göra ;)

Hur känns det för dig då?
  • sugröret
    tjötas skrev 2010-05-07 16:15:47 följande:
    Rosenrot är ju fantastiskt, jag behövde bara TÄNKA på att köpa rosenrot så blev jag gravid . Skämt åsido, har väntat in mensen för att kunna börja med RR men idag gjorde jag ett gravtest med ett stort fett plus. Underbart! Lycka till ni andra
    Grattis :) Du får gärna smitta mig lite! :P
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!