Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

libero skrev 2010-03-17 21:19:56 följande:
    Broarne är jättebra att beställa i från. De skickar jättesnabbt.
     Så bra!!! Hoppas det kommer i början av nästa vecka nu då
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Lilla Kullan skrev 2010-03-18 10:08:55 följande:
    Här kanske... www.shabby.se/product.php?ID=156
    Möblerna där ser ut att komma från möbelgrossen fast de har lagt på priset betydligt???
    samma brickbord http://www.mobelgrossen.se/VitamoblerAlezzi.htm fast för 575 ist för 980
    mao dryga 70% påslag i pris.... 
    Nu VET jag inte om det är samma men kikar man på bilderna ser de verkligen identiska ut, möblerna på den adressen och på möbelgrossen
  • Hannnas

Fröken vit... förutom den fantastiska vinsten så var inlägget idag ljuveligt o roligt! Fick ett leende på läpparna, tack för det

Idag är ju förövrigt MIN dag, så maken överraskade mig med en ny fin vit top från lindex, med volanger (vad annars när det gäller mig )... kommer köpa med sig nya nr av D&H och gooott rött vin... hoppas han smyger med sig lite kallrökta korvar o italienska jätteoliver med
    Tapeten skulle jag jag sätta upp... vet ni, jag gav upp innan det ens kom på tal... jag ids inte, det är en jäkla vattenbadstapet med.. så vår vän, som är målare, kommer såklart ikväll och placerar toile på mina väggar i köket wihooo *lycka*
    Dock är stenskivan försenad med ytterligare 2v detta pga av vädret tydligen som påverkat stenen på huggeriet... den var tydligen inte fin den som han försökte sig på så ja... blää... men 2v får gå undan tycker jag, då ska jag ju börja jobba igen, efter över 1 års "ledighet" o maken tar över hushållet...
  • Hannnas

MissG... tack sötis... hihi ja det var många N det där undrar varför jag ens gjorde så från start... räcker fint med bara Hanna annars

• Hannnas
    Amelié77 skrev 2010-03-18 12:22:11 följande:
    He, he - kanske Hanna var upptaget redan? Brukar ju vara så då man ska regga sig nånstans.
    jo men alla dessa N... o dessutom ett H på slutet när jag inte har det annars jaja det är ju inte SÅ viktigt direkt
    Nä nu är det dags att fixa lite mat till Ylva innan Måns ska hämtas på dagis.... 
  • Hannnas

Fröken vit... tack o nä jag trodde inte det var din man

Mamma till F... anmäl ditt eget inlägg omg så ingen annan gör det.. tips! Sen tycker jag du ska tradera ut den eller skriva ordet shabby chick i annonsen på blocket lycka till!!
  • Hannnas
    Kryssarinnan skrev 2010-03-18 12:58:29 följande:
    Först nu inser jag att det kan tolkas som reklam. Ledsen, jag har anmält det för radering. Jag ville mest ha era synpunkter men det blev lite galet. Tack för tipsen i alla fall!
    Jo förstod det men det finns alltid folk som tar tillfället i akt så att säga, trist men men...
    Lycka till som sagt!!
  • Hannnas
    marjas skrev 2010-03-18 19:15:51 följande:
    Hanna: Grattis! Hoppas du haft en mysig dag! Hur känns det att snart börja jobba igen? Jag har snart varit hemma ett år också, eftersom jag blev sjukskriven under graviditeten. Tänk vad tiden går fort!
    Tack söta Jo det känns faktiskt fantastiskt att få jobba, tänk... få åka bil till jobbet, egentid i 20 min!! lyssna på musik, sin EGEN o sen jobba, prata med vuxna, inte skälla o gorma o uppfostra... sen lunch i 45 min utan att behöva resa sig om man inte vill herregud det är LYX... o sen 20 min hem igen, o man kan svänga förbi någon trevlig inredningsaffär utan barnvagn o ungar som river stället ... fy fan så skönt säger jag
    Men det är 3 mån bara sen ska jag vara ledig 8v i sommar o sen i höst när dottern börjar dagis ska jag vara "ledig" tors-fre" hela hösten.... o sen börja joba 75% efter nyår tänkte jag... 
    Varför brev du sjukskriven under grav?
  • Hannnas
    Hannnas skrev 2010-03-23 14:30:41 följande:
    Tänkte se om jag klarar av det.... ni får gärna följa, läsa då o då, eller rent av skita i det Men jag har påbörjat en blogg... vi får väl se vart det leder...  brunnegard.blogspot.com/2010/03/valkommen.html MissG... ska genast rusa in o kolla
    konstigt, länken krånglar... jaja http://brunnegard.blogspot.com/
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14