Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Goförmmiddag tjejjer
Sitter o deppar på jobbet *urk*
Helgen har det varit fullt upp, min mormor begravdes i fredags, jättefint och gick hur bra som helst men det suger energi.
Som lite plåster på såren var jag på loppis i lördags och hittade ett komplett månbord (2st+iläggsskiva) för 50:-
har letat i flera år efter sådana som inte kostar snormkt vilket de allra flesta gör...
Kommer uppdatera bloggen ikväll o visa er
Mettan... flåt hann inte med igår, prioriterade hollywoodfruar och sen sängen
... fasen jag hinner sällan med o blogga..
Hur hittar ni andra som jobbar tiden?
Dottern fyller 1 år på fredag , shit! Vart tog tiden vägen, hon är ingen bebis längre
Kan nog hålla med Ari som sagt... men jag tycker det är OK att säga när det är nytt i bloggen i ett inlägg... det är trevligare än att bara länka till sin blogg tycker jag nog. Det ÄR lite trist när man ser att det lyser blått på tråden och man förväntansfullt vill läsa ett nytt inlägg... o så står det kanske bara "nytt hos mig" ja... men ja, det är ju jag det
Kommer säga till när jag bloggat, absoluutely (puss på dig mage som tycker det är skoj att läsa min blogg som tyvärr inte hinns med så ofta som jag vill )
Men jag kommer säga till I ett inlägg så att säga, så blir det inte lika "tråkigt"
Jag vill gärna ha klädda stolar i matsalsdelen och helst olika, blandat... kanske 50/50....
Tycker eg inte det är såå viktigt utan det är rummet i sin helhet som avgör sen vad som blir snyggt el ej
På loppis kan man hitta maaassa vackra stolar
Hemma med barnen idag, eller ena ÄN iaf då grabben är på dagis till 14. SÅ skönt är det att vara hemma! Hunnit med massa småpyssel, planterat om mina luktärtor och snoppat o stagat dem, planterat om vanliga krukväxter och hunnit vara ute i solen...