Inlägg från: Amelié77 |Visa alla inlägg
  • Amelié77

Hannnnah - jo, jag längtar också efter min! Mamma har lånat den medan hennes är på service. Jag vill också sy en massa tyghjärtan. Men man kan ju inte ha dem överallt....har redan 3 st.

• Amelié77

Vi har helvit trappa...har dock på skyddsplasten ännu så jag vet inte hur den ser ut. Men jag fasar för att den redan är sliten eftersom det kommit in småsten under plasten och byggubbaran har sprungit där i 4 veckor nu!

Hannnnah - kan du inte visa några bilder från ert kök? Vill ju se hur det framskrider

• Amelié77
    Hannnas skrev 2010-02-23 15:08:20 följande:
    MissG... det är skitsnyggt med vit trapp! vi har en ner till källaren men shit vad det sliter... Du får vänta på bilder, tänkte vänta tills allt blir klart Marjas... vad har ni för handtag/knoppar??
    Vi tänkte eventuellt ha såna där trappmattor...om de passar där. Beställde just hem beige såna från Jotex då de hade 50% rabatt på en produkt.

Okeeej, då får jag väl vänta tills köket är klart då! Fast jag är OERHÖRT nyfiken på hur det ser ut!
  • Amelié77
    Fru KM skrev 2010-02-24 12:55:10 följande:
    Hej på er alla godingar. Ny här hos er, man får va med va? Kort presentation, bor i bostadsrätt, en 2a med man och katt. Drömmer om ett gammalt hus på landet att få inreda. Håller just nu på att förvandla våran lilla 2a i stan till en lantlig, shabby chic pärla. Bloggar på fruinredning.blogspot.com/ nästan dagligen. Kram på er!
    Underbar lägenhet! Är det Ektorp-sofforna ni har i beige? Dom ska vi också ha! Såg jättefint ut i ert vardagsrum. Jag var lite orolig för den beige färgen på sofforna, tyckte den såg lite "smutsig" ut, men det var ju hur fint som helst hos er.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14