Missed abort
Nån av er som använder FL i mobilen?
Nån av er som använder FL i mobilen?
Ja jag fattar inte varför man inte ser de senaste inläggen, de gör man ju först när man själv har skrivit ett inlägg
Idag har jag ÄL och vi har inge möjlighet till att sexa och vi kund einte göra det igår heller då jag arbetade natt så vi får hoppas att helgens aktiviteter kan göra sitt till ett positivt besked iaf ;_)
Jag hoppas på att det var ett piggt ägg då vi har sexat hela helgen som var , hade ÄL i Måndags och så sexade vi igår igen, men vi får se om det händer nåt eller inte. Vågar inte hoppas längre känns det som
Min dator har pajat, grr! Så det blir att kolla genom mobilen, jag kommer därför kanske skriva nåt kort fö att komma till de senaste inläggen, inte för att jag enbart är knäpp
...
Ähh jag ger upp, lånar killens dator istället. Om ni undrar varför jag gör punkter i förra inlägget så var det för att jag skulle komma till dom sista inläggen i tråden eftersom FL appen inte har den funktionen att man kommer dit på en gång.
Hur mår ni alla i tråden nu i värmen, sexas det mycket? Vill att vi ska få en del plus nu. Jag hoppas på att jag ska ha lyckan att få vara gravid på vårt bröllop den 31/7, annars får vi tillverka en i samma veva
Tror ocks¨att ni prickat in det rätt bra, då en spermie lever i tre dygn och det tar ca 1 dygn för det att hitta till ägget och äl håller väl på lite mer än ett dygn
Håller tummarna!'
Nu är jag helt slut efter en lååång och varm jobbhelg, men den är inte slut än då jag arbetar natten imorgon också, så fredag till tisdag morgon så arbetar jag 46 timmar och jag kan lova att det känns när det är sommar.
Funderar på att ta en sval dusch, hoppas på att åskvädret kommer hit och sen ska jag försöka få killen attt vilja sexa lite istället för att kolla på vm-finalen...
Jag håler tummarna för dig anonym samtidigt som jag håller tummarna för mig själv
Ska kolla nu om han har lust med en snabbis, tror inte jag pallar nåt mer i den här värmen :-P
missade pausen precis
Får göra ett nytt försök efter matchen
Mamaobabba!
Jag hoppas att det går över snart, sjukskriver du dig inte nu då? Så har du ju några semesterdagar till godo senare i år
Skulle jag ha gjort, dör dom skulle ju inte rekommendera att du arbetar just nu efter en skrapning och så. Jag hoppas att ni får riktigt trevligt i skärgården. Själv ska jag försöka att bara ta det lugnt i helgen, om det nu går, börjar känna mig krasslig och jag ska till att arbeta 23 timmar på raken snart, kommer nog vara rätt mör i helgen...