Anonym (ledsen) skrev 2010-08-31 06:55:25 följande:
Sommarbebis 2010 - det va inte min mening att "lägga näsan i blöt" och jag hoppas du inte tog illa vid av frågan. Jag mer undrade bara. Jag gjorde ju 2 ul innan de 3e som bekräftade ma förra gången och på mitt första sa den dr att en av hinnsäckarnA inte såg optimal ut, medans på de 2a så såg allt ut som det skulle va då i V8+, strax efter det har det stannat av... Hade du oxå ont på sidorna? Som u äggstockarna? Mina va som i kramp från och till under hela den grav och inte alls som den molande-växtvärken som det var med min första grav och nu denna.... Man kan fundera sig tokig! Kram!
Jag var mest nyfiken på varför du undra inte för att jag tog illa vid mig. Jag vet hur det är när tankar och funderingar snurrar. Flickorna såg jätte pigga ut och allt såg jätte bra ut i v15 så då ställde man liksom in sig på att allt skulle gå bra. Dom nämde tvillingtransfusion men att det var en minimal risk och inget att oroa sig för. Men det var ju just det som hände misstänker dom nu.
Det spände mest i ljumsken under en period men det var tydligen vanligt, precis som du säger kändes det som lite växtvärk.
Men i slutet av v17 så började jag få riktigt ont i själva höfterna och pratade med bm om det (inte min vanliga utan en annan då min var sjuk) och hon sa att det antagligen var foglossningar och jag fick gå till sjukgymnast och köpte ett bälte som skulle vara till stöd, men nu efteråt tror jag att det var kroppens sätt att säga att flickorna inte levde längre

Den sista dog ju i slutet av v17 och direkt efter att jag födde dom i v20 så försvann den där värken i höfterna.
Är iaf lovad mååånga ul den här gången, har ju fortfarande lite kontakt med min bm även fast det är exakt 6 månader sedan jag födde dom imorgon...