Inlägg från: sommarbebis 2010 |Visa alla inlägg
  • sommarbebis 2010

Missed abort

mammiz83 skrev 2010-11-16 10:08:10 följande:
    Åh så härligt att vi har fått lite plus i tråden! Grattis tjejer. Nu får ni gnugga av lite gravidbaciller på oss andra. Vi vill också bli smittade med gravidsjukan!
    Självklart ska vi göra det, gnider mig mot datorn nu och hoppas att det kan komma fram genom cyberrymden och nå er andra...
  • sommarbebis 2010

Vad härligt att få skriva in sitt namn här

BIM-lista 

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Tant Pruselius - 12/3 - 2011
    Bomullshuve - 10/4 2011 (Sveriges vanligaste födelsedag har jag hört....)
    Sommarbebis 2010 - 19/7 -2011 
    airamanna - 24/7 2011

• sommarbebis 2010
    Isabellee skrev 2010-11-17 13:45:35 följande:
    Jag hoppas verkligen att jag får behålla denna lilla.
    Fick igår kväll en mörkbruna flytningar efter 3 dagars magsmärtor. Så vet inte om det är missfall på väg igen :(
    Vi får hoppas att det inte är någon fara. Många styrkekramar!! <3 <3
  • sommarbebis 2010

Du ska se att dte inte kommer nå mer då, vi får tänka positivt alla här nu... Massor av styrkekramar!!

• sommarbebis 2010

Isabellee, hoppas det gick bra hos BM idag. Håller tummar å tår för din skull!

• sommarbebis 2010
    airamanna skrev 2010-11-18 11:57:46 följande:
    Här har också hållts tummar för dig Isabelle! hoppas allt gick bra. 

Jag var hos kuratorn igår och det känns som att vi är färdiga, (kände det även före
    et) har varit superbra att få prata med någon, men nu när ny-mini är här så vill jag fokusera framåt istället, även om jag fortfarande är "arg" och ledsen över att jag aldrig fick lära känna mini nr 1 och 2. Sen har jag en stor oro för att det inte ska gå vägen denna gången heller, nervös varenda gång jag går och kissar... men jag hoppas att det ger sig med tiden, men den där fantastiska känslan som var förra gången tror jag aldrig att jag kommer att få igen, nu vet jag så mycket mer om alla hemskheter som kan hända på vägen... känner ni igen er?

Många kramar till er alla här! Tack för att ni finns!{#emotions_dlg.flower} 
    Visst är det skönt när man kommer till det stadiet när man vill blicka framåt mer än bakåt, jag menar, Stella och Thilde kommer alltid vara med oss, deras fotavtryck sitter inramade på hederplats här hemma. Men nu vill jag fokusera på att göra det bästa för grynet som växer i min mage, jag hoppas så mycket att det ska gå bra den här gången, men nu är man mer medveten än någonsin att det aldrig finns några garantier tyvärr, kommer inte känna mig lugn förrän jag har pyret skrikande på bröstet.

Kramar i massor!!
  • sommarbebis 2010
    mammiz83 skrev 2010-11-18 12:01:27 följande:
    Lycklig!! (världen är nog uppochner...) men nu kom äntligen min mens igång med dunder och brak! tänk vad lite blod och jävlig mensvärk kan göra för sinnet...
    Nu återstår bara att ringa kliniken och bestämma vilken dag jag ska börja äta progynon-tabletter och boka tid för VUL inför återföring av mina små eskimåer som ligger i frysen i Malmö och väntar.
    Äntligen! Tänk att kroppen tyckte att det skulle behövas hela 6 veckor efter MF innan den kom igång igen!
    eskimåer, så sött!
    Jag hoppas allt går bra och att du snart får värma dina eskimåer i maggen din
  • sommarbebis 2010
    Isabellee skrev 2010-11-21 12:09:49 följande:
    Hej!

I torsdags morse så började jag få små blödningar. Framåt kvällen kom det mera och har blödit sedan dess :(
    Hade dock ett uppehåll på 24 timmar (i natt) men sen kom det tillbaka med dunder och brak.
    Det kommer även klumpar så missfall är nu ett faktum känns det som.
    Ska se hur länge jag blöder, sen till gyn för att kolla att allt är borta.
    NEJ!! VAd tråkigt! Många många kramar
  • sommarbebis 2010
    airamanna skrev 2010-11-23 08:08:38 följande:
    Hej kära vänner! Jag kommer att ta lite FL paus ett tag... men kikar nog in då och då iaf. 

Många kramar och tummar som hålls för er alla!!!!

Tack för att ni finns!Hjärta

kram 
    Hoppas du har det bra och att du får det bra även utanför tråden, jag hoppas du kommer tillbaka snart. Jag förstår att du kan behöva en paus, det behövde jag och det var ju allt jag behövde

Du kommer vara saknad och är alltid välkommen tillbaka.

Kramar i massor!
  • sommarbebis 2010

Isabellee, jag håller tummar och tår för er och att den lilla mår bra... Mirakel har skett i den här tråden och det gäller att leva på hoppet

Kramar

Svar på tråden Missed abort