Missed abort
ujuj, är så nervös för VUL:et i förmiddag... har typ hjärtat i halsgropen redan och det är 2 timmar kvar...
ujuj, är så nervös för VUL:et i förmiddag... har typ hjärtat i halsgropen redan och det är 2 timmar kvar...
Goda nyheter 
Mini
finns och hjärtat slår, var lite mindre än enligt beräkning men det spelar ju mindre roll
så nu blir det fokus på att stressa ner och göra vad jag kan för att få mini att stanna kvar
kram till er alla!
VIlken glädje det var i tråden just nu, så trevligt, Grattis Beingboring och mammiz83
och tack för alla jippie, jeeeyyy och Hurra!!!

Grattis Xperia!!! 
Beklagar mammiz83.... håller tummar och tår för nästa gång!
God fortsättning till er alla!

Hej alla!
Beklagar tråkigheter i tråden... vill inte läsa mer sånt nu, tänker på er och skickar kramar i mängder!
Här är det rätt bra, lite oroligt, går in i v 13 idag och ska på UL i eftermiddag, var på ett i v 7 och då var allt bra, men med vår historia är man ju lite nojig....
Mår dock fortfarande illa, särskilt dagar som jag måste gå upp tidigt, dvs mån-fre... lite jobbigt, hoppas det går över snart...
häromdagen kände jag mig så himla "blivande mamma" att jag tom shoppade lite mammakläder för framtida behov, än så länge har jag tappat 2 kg och passar utmärkt i mina vanliga kläder, men någongång ska det väl komma en lite mage hoppas jag.
sköt om er allihopa!
kramar!