maria204 skrev 2010-02-21 11:04:30 följande:
Ja det tycker jag med! Det var så många som visste att vi väntade barn och nu vet vi ju att de kommer att leta efter minsta tecken på en ny graviditet. Inte lite press... En "positiv" sak är att jag har en god vän som gick igenom precis samma sak några veckor innan mig. Hon förstår mig och jag henne. I går var en jobbig dag. All bedövning från operationen hade släppt och verkligheten slog mig. Som tur är förstår min sambo mig.
Jag håller helt med dig, nästa graviditet lär ju vara omöjlig att hålla hemlig längre än tills man testat typ.... Vi hade berättat för alla. Jag inser för var dag som går att den och den personen har vi inte hunnit uppdatera på situationen ännu, och det blir bara jobbigare och jobbigare att ta tag i det... på nått sätt.
Jag har flera vänner som gått igenom samma nyligen, och det känns faktiskt skönt att ha någon att ventilera med, även om jag inte önskar min värsta fiende detta....
Min sambo är och har varit fantastisk, jag försöker se det positivt. Vi blir starkare tillsammans av detta.
Imorgon har jag återbesök på gyn. Jag är lite nervös över att allt inte ska ha kommit ut... men jag håller tummar och tår så gott jag kan att det är fritt fram nu eller vad man ska säga...