Inlägg från: airamanna |Visa alla inlägg
  • airamanna

Missed abort

Anonym (midsommar-MF) skrev 2010-06-30 13:39:42 följande:
    Tack för ditt svar!
    Håller tummarna för att du får ett fint plus snart!

Gjorde ett gravtest idag för att kolla om hormonerna gått ner, men det var fortfarande starkt. Funderar på om hormonerna måste ha gått ner innan man får ÄL igen... hmmmm
    tack för tummarna! får vi bara ett plus så är det 3e gången gillt (haft ett tidigt MF och så MA:t nu i maj),  så nu måste allt går bra, det har jag bestämt.

jag väntade några veckor innan jag testade och då var det inget plus längre. men jag kan faktiskt inte svara på din fråga, hoppas någon annan kan, för det är ju lite intressant.
  • airamanna
    737 dagar skrev 2010-06-30 14:46:22 följande:
    Jag har inte läst hela tråden.. men vill fråga en sak. Ni som fått MA, har era symptom försvunnit under tiden?
    Inte så jag märkte det då, men när det blev konstaterat så kan jag nog i efterhand se att de minskade något, men de var absolut inte borta. Sen varierar väl symptomen när man är gravid med, så det var inget jag tänkte på.

sen hade jag inte så många symptom, var "bara" välidigt trött och hade ont i brösten.
  • airamanna
    sommarbebis 2010 skrev 2010-06-30 21:01:58 följande:
    Är det nån som närmar sig BIM eller ÄL nu?
    borde ha BIM nu i helgen/början av nästa vecka...
  • airamanna
    Anonym (midsommar-MF) skrev 2010-07-01 10:26:46 följande:
    Åh, lycka till! Skulle vara så kul om du vore gravid igen!
    visst hade det varit det!
  • airamanna
    airamanna skrev 2010-07-01 11:14:08 följande:
    visst hade det varit det!
    ingen mens än, men inga symptom på nått annat heller för den delen... så väntar, det var idag 4 veckor sedan senaste mensen, brukar vara rätt punktlig... har inte testat än, kanske i helgen
  • airamanna
    Mamaobabba skrev 2010-07-04 22:40:26 följande:
    ÅHHHH!! Vad spännande! Håller alla tummar och tår!!
    tack för tummar och tår!

ingen mens, så testade igår, inget plus.... så det är väl bara en sen mens kan tänkas... bläää,

för övrigt har helgen varit fantastisk sommar och sol i stora lass!
  • airamanna
    sommarbebis 2010 skrev 2010-07-05 07:16:35 följande:
    Igår fick jag reda på att min syster är i v15, hon har inte vågat säga nåt pga att jag förlorade flickorna så sent och haft en tuff vår. Kändes tufft att se hennes mage och avundsjukan kom till ytan men självklart är jag jätte glad för hennes skull...
    förstår de blandade känslorna... skönt att du har en omtänksam syster! hang in there! kram
  • airamanna
    Anonym (midsommar-MF) skrev 2010-07-05 11:30:28 följande:
    Hoppas hoppas !!!!!!!!
    Tack tack!!!! men här är det heldött... ingen mens och inget plus... testade i söndags och låter det va några dar till tror jag.

någon annan som blivit oregelbunden efter ett tag efter MA, första mensen kom ju som på beställning när den skulle men nu... inte ens någon liten känsla av på gång...
  • airamanna

nu blev det mens ... så nya försök nästa vända... 

• airamanna
    Anonym (MA jag med!) skrev 2010-07-07 11:14:24 följande:
    Men NEJ! Shit shit! Nya tag! Men tänk - idag kan ju faktiskt vara första dagen på din graviditet!

kramar!
    Tack för sympatierna och hejarop :) 

känns jättetrist och är skitbesviken, men det känns ändå rätt ok,  detta är bara 2a mensen efter MA:t så än så länge vid ganska gott mod, även om man blir lite nere när man ser magar överallt och vet att man själv också borde ha en... skulle varit i v 20 nu...

har beställt äl-stickor och hoppas kunna ha ännu bättre koll, var utifrån kroppens signaler rätt säker på att vi träffade rätt senast, men uppenbarligen inte. 

nytt mod och nya tag!

kram  
Svar på tråden Missed abort