Missed abort
Här kom mensen igen... nu för tidigt denna gången, blir så irriterad... så nytt BIM för mig, ca 24/9...

Hej alla fina brudar,
det har varit lite tunga tider för oss dom senaste veckorna och månaderna. Flytta tillbaka till Sverige i maj, få MA i juni. Sedan fick vi reda på att sambons farfar som är väldigt nära till oss hade cancer i slutet av juni, sedan blev sambons mormor svårt sjuk, min bästa väns bror har haft svåra besvär osv. I förra veckan gick min sambos farfar bort och i ungefär samma veva visade det sig att jag har förändringar på mitt livmoderscellprov. Förhoppningsvis (!!) inget alltför allvarligt men som ni förstår har det blivit rätt mkt att bära senaste dagarna. Jag ska försöka skriva så mycket jag orkar men om jag inte gör det vet ni varför.
I övrigt hoppas jag att alla med små pyren mår bra och håller tummarna för alla som hoppas på pyren.
Och välkommen hem mammaobabba! Hur har ni haft det i det fantastiska äpplet?
                    Åh tack alla ni fina! Ert stöd värmer verkligen. Och stöttar. Den här tråden är verkligen bäst - ingen protest! 
Funderar mycket på det här med cellprovet. Vill inte känna efter för mycket men det finns ju ändå en chans att jag skulle vara gravid! Jag har (förmodligen) BIM nästa onsdag men ska in och ta ett större prov nästa tisdag. Vet inte alls men har ju en känsla av att missfallsrisken skulle öka markant av kommande tester och operationer. Jag tänkte testa på tisdag morgon men vad gör man om jag faktiskt skulle vara gravid? Jag har liksom, tror jag, kanske (vågar knappt skriva det) haft lite gravidkänningar senaste dagarna. Det betyder ju absolut inte att det är något men OM. Vad gör man då? Suck... 
Vissa ska verkligen testas lite extra. :-/

Skickar också en massa peppkramar!
Har så sjukt ont i svanken idag... Brukar aldrig ha ont i ryggen typ men hade det när jag var gravid/fick MA:t så det får mig att fundera lite...
Borde ha BIM på onsdag.
Fasiken vad härligt med så mycket inlägg och kärlek har inne!
Till alla som har det tungt så skickar jag en massa peppkramar. Och alla som har det bra får kramar också!