Missed abort
Tack för alla era tankar! Det värmer ENORMT ska jag säga! 

Har iaf halvgoda nyheter vilket är att cellförändringarna visade sig vara av typ II (medel) vilket känns rätt skönt. Det innebär att jag kommer att vara med om ett lättare ingrepp då de fryser ner cellerna. Fick tid redan nästa tisdag så det länns jätteskönt! De undrade till och med om jag ville göra det idag men typiskt nog har min mens blivit regelbunden precis denna gång och dök upp sent igårkväll så då gick det inte. Haha. 
Som jag förstått det kommer jag göra det här ingreppet nästa vecka och sedan blir det som vanligt efter liknande ingrepp fyra veckor utan bad och sex. Sedan har jag återbesök om 6 månader och om inga förändringar syns där har jag ytterligare ett om tre månader och sker samma sak då blir jag "friskförklarad". De rekommenderar att vänta med att bli gravid tills efter dessa 6 månader men jag vet inte hur jag ställer mig till det. Med tanke på att min förändring var av grad II och inte III tror jag att vi kommer försöka efter dessa fyra veckor.. Hoppas nu bara inte att mens och annat blir oregelbunden igen.
Det är bara att fortsätta kämpa på! Känns lite lättare efter detta besked iaf.  

Stora kramar till er alla underbara brudar!
 Enligt ägglossningskalendern på internet borde jag ha ÄL from ca söndag men vi får se om vi kanske hoppar denna då jag kommer ha flytningar och så från behandlingen och börjar försöka igen nästa ÄL. Bra känns det iaf! Yay!
 )så det ska gå ändå.