Xperia skrev 2010-09-30 23:08:07 följande:
Tack  för tankarna mamaobabba! Japp nu är operationen överstökad! Så skönt!  Har drömt mardrömmar i flera veckor om att de ska "råka" ta bort  livmodern och äggstockarna... men enl. läkarna ska de vara kvar :D
kramar i mängder till alla!
Gud så skönt att operationen äntligen blivit av. Kan ni börja försöka meddetsamma nu eller hur fungerar det? Måste kännas fantastiskt för er! 

Mamaobabba skrev 2010-10-04 23:13:53 följande:
Åh, vad gött!! Bra att allt sitter där det ska!  

Hoppas nu, som sagt att det ökar era chanser!
Här  kom tant röd idag.. Så nu skiter jag fan i det här! Blir bara såååå  less på att hoppas och bli ledsen.. Tror jag lägger det hela på is i  väntan på utredning. Jag orkar inte vara ledsen mer.. Får se hur mycket  jag kommer vara här framöver!
Tusen kramar till alla.
Usch och fy. Förstår dig ju precis vännen. Efter för mycket motgångar orkar man inte med mer orättvisor. Tycker också att det verkar skitskumt att de inte tar emot er. Om jag var du skulle jag ringa och kräva ett ordentligt svar! Så kan dom ju inte hålla på heller...
Glöm inte att du är fantastiskt stark, modig och tuff! All styrka du behöver finns inuti - men ibland kan det ju vara skönt att bara ta det lugnt från framförallt "takeverksamheten"...
Anonym (ledsen) skrev 2010-10-06 07:11:20 följande:
Hej alla tappra bebistillverkare!
Hoppas hoppas att ni alla får ett efterlängtat 
 på stickorna snarast!!
Idag har vi vart hos BM och lyssnat på hjärtljuden, härligt! En livligkrabat där inne....
På onsdag om en vecka är det dags för RUL, längtar. Efter det tänkte vi göra det helt officiellt och jag tänkte "avslöja" min identitet även här  

KRAM till Er alla!!!

Åh, RUL! Gud vad härligt, vad glad jag är för er skull! Måste kännas alldeles underbart pirrigt