Missed abort
Jag hoppas iaf alla får en bra helg!
När man har fått ett MA så börjar kroppen själv att föröka bryta ner det som inte lever i kroppe längre även om det inte stött ifrån sig det och därför kan det vara mindre än vid ett tidigare UL. Jag beklagar det som hänt din kompis och jag tycker det är bra att hon har en vän som dig...
Det är det som är lite jobbigt, innan tjejerna trodde jag inte att jag var redo för barn så jag åt p-piller i smyg och råkade slarva i slutet av oktober plus att jag åt antibiotika så det blev av misstag och jag hade inte mgae att berätta för killen om p-pillren då han längtade så fruktat efter barn och nu på nåt sätt så känns det som om jag fick MA pga att jag kanske inte förtjänade att bli mamma... Men nu har vi ju försökt sen i början av april, så man ska väl inte ge upp än men man vill ju att det ska ske på studs... Vi får försöka peppa och motivera varandra  

Jag är verkligen glad att jag hittat den här tråden och er alla i den även fast vi alla är periodare så finns vi iaf här för varandra... Skönt att kunna vara helt ärlig och kunna ventilera utan att nån dömmer en...
Ha en riktigt trevlig helg nu  

*krama*
Hakar på fast jag har ju ett tag tills det är dags för BIM då jag har mens nu...
BIM-lista
Bomullshuve -  BIM 6/6
Sommarbebis2010- BIM 23/6 
BF-lista
Då är flytten till nya lägenheten avklarad, stygnen är borttagna efter att jag op mig och jag arbetar första passet på jobbet nu inatt efter att ha varit sjukskriven sen februari då flickorna dog. Men nu väntas ÄL och då ska vi väl passa på att inviga alla möjliga ställen i nya lyan  

Hur mår ni andra?